FordMustangGT's 1:18 Collectie: Renault 21 Gendarmerie, Otto
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :RTQ:NL:11
Wat voor jou? Verzendkosten zijn 38 dollar, dus voor ongeveer 75/80 euro heb je hem dan.
Wat voor jou? Verzendkosten zijn 38 dollar, dus voor ongeveer 75/80 euro heb je hem dan.
- subarufreak
- Contacteer:
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
-
- Banned
Onzin je moet alleen op een paar dingen goed letten. Mijn gouden Ebay regels:FordMustangGT schreef:Bedankt voor de suggesties, ik heb er ook een paar via priveberichten ontvangen, zaten dezen ook bij. Maar ik heb nog nooit wat in het buitenland gekocht en sta er ook niet van te springen omdat wel te doen.
1: let op de feedback rating, als er maar een paar negatieve of neutrale staan kijk naar de precieze inhoud van de feedback (soms heb je er van die mafkezen tussen zitten die tekst niet goed lezen en kun je het wel wagen). Staat er ook maar 1 bedenkelijke feedback tekst, NIET doen. Ik heb vanavond weer eens zitten shoppen maar heb toch een paar interessante dingen laten staan.
2: duidelijke foto's moeten erbij staan en dan geen fabrikantfoto's, of vraag ze anders aan de verkoper.
3: maak vooraf duidelijke afspraken en dan met name over verzending. stuur vooraf een mail aan de verkoper waarin je precies vraagt wat je wil hebben en vraag om verzekerde verzending. communicatie word vaak zeer gewaardeerd door de verkopers waardoor ze wat meer moeite voor je willen doen.
- FordMustangGT
-
- Banned
Absoluut niet! Weet je hoe ik mijn Ebay carriere begonnen ben? Door gewoon dollars BIJ DE BANK te gaan halen en die op te sturenFordMustangGT schreef:Dat is het probleem verder niet, maar het gaat me om de betaalwegen, paypal moet toch bij ebay worden gebruikt als je in het buitenland koopt?

- FordMustangGT
-
- Banned
Cool, je geeft maar een gil als je wil beginnen het is echt eenvoudig. Ik stuurde gewoon telkens een mailtje naar de verkoper of hij ermee akkoord ging.FordMustangGT schreef:Nou ja, ik kijk het nog wel even aanMisschien dat ik toch maar is overstag moet gaan
Toegevoegd na 20 minuten:
De GT350 die ik zou krijgen (zie vorige pagina) is versteld naar volgende maand, nu komt er eerst nog een andere soortgelijke Mustang langs, ook van Exact Detail.
Leuk die ExactDetail modellen he, ze zijn hun naam dubbel en dwars waard. Prijs is een beetje hoog maar dat laat zich absoluut zien in de details van het model. Ben echt blij met mijn GT500, en het Eleanor model heeft wat om tegen aan te kijken

- FordMustangGT
- FordMustangGT
- Montezemolo
- Contacteer:
- FordMustangGT