Vincent's collectie 04/02/07 AUTOart Rudolph Viper
Inderdaad jammer.... af en toe heb je ze erbij. Als ik een Viper koop zonder originele doos, is het eerste wat ik vraag of ze m alsjeblieft goed in willen pakken....
Ik zoek nog een model met schade die ik kan ombouwen naar een andere livery..
Uiteraard moeten alle onderdelen er nog wel aan zitten.... en moet ie niet teveel kosten.
Hopelijk wordt dit allemaal een beetje netjes opgelost.
Toegevoegd na 31 seconden:
Inderdaad jammer.... af en toe heb je ze erbij. Als ik een Viper koop zonder originele doos, is het eerste wat ik vraag of ze m alsjeblieft goed in willen pakken....
Uiteraard moeten alle onderdelen er nog wel aan zitten.... en moet ie niet teveel kosten.
Toegevoegd na 31 seconden:
Ja daar heb ik laatst ook mn ogen mogen uitkijken, wat een selectie aan Aa en zelfs gecustomizede wagensJos schreef:aan de markt moet je zijn, bij HünerbeinGeld staat ondertussen op de rekening, wagen is terug bij de verkoper en ik ga zaterdag naar Aken om daar eens naar iets nieuws te kijken. (misschien eens iets anders ter variatie)

Ja, die ken ik, ben er vorig jaar ook geweest.Jos schreef:aan de markt moet je zijn, bij HünerbeinGeld staat ondertussen op de rekening, wagen is terug bij de verkoper en ik ga zaterdag naar Aken om daar eens naar iets nieuws te kijken. (misschien eens iets anders ter variatie)

Maar er zou er nog een andere zijn, waar is die precies ?
Grab life by the horns.
-
Dannhausen is al jaren niet meer.Vincent schreef: Ja, die ken ik, ben er vorig jaar ook geweest.![]()
Maar er zou er nog een andere zijn, waar is die precies ?
Modellbox ( Broer van Dannhausen cq Minichamps) is vorig jaar al dicht gegaan.
Wagner is dit jaar dicht gegaan.
Volgens mijn weten is alleen Hünerbein nog die enige speciaalzaak in Aken betreft modelauto's.
Mmm, jammer.The Red Dream schreef:[..]
Dannhausen is al jaren niet meer.
Modellbox ( Broer van Dannhausen cq Minichamps) is vorig jaar al dicht gegaan.
Wagner is dit jaar dicht gegaan.
Volgens mijn weten is alleen Hünerbein nog die enige speciaalzaak in Aken betreft modelauto's.

Want ik had van iemand foto's gezien een tijd geleden, lag vlak bij een straatkant voor zover ik me kan herrineren.
Maarja, aan Hünerbein heb je ook al een vette kluif.

Grab life by the horns.
- subarufreak
- Contacteer:
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
NICE!
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit een topaankoop is waar je geen spijt van zult krijgen!

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit een topaankoop is waar je geen spijt van zult krijgen!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!