Eerst en vooral bedankt voor de reacties op de vorige update
De volgende update is er nog eentje van de Essen Motorshow. Een beetje laat maar ik kwam er niet eerder toe.
De eerste is gekocht op de stand van AutoArt. Ik was nog op zoek naar de groene Jaguar E type van AutoArt maar de AA Signature prijs
is wel stevig vind ik dus daar even gekeken en kunnen kopen voor een deftige prijs. Ben er zeer blij mee. Prachtig model.
Als het weer beter wordt in het voorjaar zal ik nog wat foto's nemen samen met de E type roadster.
Daarnaast stonden er op de stand van AutoArt ook nog enkele 1:64 modellen te koop waaronder deze Carrera GT.
Zoveel detail op een 1:64 model vond ik zo prachtig dat ik hem niet kon laten staan.
Ook heb ik de A-team Corvette gevonden dus is dit setje ook compleet want de Van had ik al.
Onderstaande update is geen Essen update maar een cadeautje dat ik gekregen heb bij een aankoop van mijn andere hobby: mangafiguren/actiefiguren/filmfiguren.
De Lamborghini Aventador uit de Batman film "The dark Knight Rises" gemaakt door HW Elite in 1:43.
Waarschijnlijk heb ik hem gekregen omdat ik dit jaar een figuur heb gekocht van Catwoman die in deze film meespeelde.
Het is gelijk mijn eerste 1:43 Elite en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door het detail en afwerking op deze Lambo.
De volgende update wordt er eentje met een muscle car...