Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Even nog wat extra commentaar: Je foto's zijn weer hartstikke goed stiggie en de Belgische kleuren doen het goed op de 333 SP. Ook de Ickx/Regazzoni is mooi avec die bestuurder: Clay of De Belg De Benneton Ford is ook mooi getooid. Met andere woorden: Superupdate Oja over de F50: wat ik bedoelde is, dat als ie 1:18 i.h. zwart zou komen dat het niet lang zou duren dat ik hem kocht. Ik waardeer die straatracer steeds meer.
Sinds deze week heb ik een nieuwe camera, de Canon EOS 40D.
De lens die ik heb is niet echt geschikt om superclose-ups te maken van modelauto's, daarvoor blijf ik mijn andere camera gebruiken.
De allereerste foto hieronder en de overzichtfoto's zijn wel met de nieuwe camera gemaakt.
Die presentation #99 vind ik strak en de Thiry-Fortin heeft een knappe livery. Mooi stel bij elkaar gezet Stig> Heldere foto's met je nieuwe camera. Ga je nog een lens erbij sparen voor nog mooiere close-ups?