Jaaaa, en kijk eens waar ze vol overgave naartoe rennen? I rest my case.tripoux schreef:Hier een unieke foto van de eerste 2 mannen die de Renault Siète (links op de foto) voor het eerst in het echt mochten aanschouwen:

Jaaaa, en kijk eens waar ze vol overgave naartoe rennen? I rest my case.tripoux schreef:Hier een unieke foto van de eerste 2 mannen die de Renault Siète (links op de foto) voor het eerst in het echt mochten aanschouwen:
Jazeker, die heb ik (de vrij zeldzame van Minichamps) en zal zeker een keer voorbij komen, misschien haal ik het deze week nog om een leuk plaatje te schieten...alleen niet meer voor pagina 155Veicolo schreef:We zijn op pagina 155, dus ik dacht... eh, iemand een mooi model van deze Alfa in stradale uitvoering?
naar een andere siete zo te zienVeicolo schreef:Jaaaa, en kijk eens waar ze vol overgave naartoe rennen? I rest my case.tripoux schreef:Hier een unieke foto van de eerste 2 mannen die de Renault Siète (links op de foto) voor het eerst in het echt mochten aanschouwen:
Daar zijn we weer, onverwacht momentje gevonden om (matige) foto's te maken! De 155 is een oude favoriet van mij, niet in de laatste plaats omdat mijn moeder (en ik dus ook) 5 jaar met veel plezier in zo'n ding heeft gereden. Was wel een rode wide-body, nog stoerder dan deze dusbart85 schreef:Jazeker, die heb ik (de vrij zeldzame van Minichamps) en zal zeker een keer voorbij komen, misschien haal ik het deze week nog om een leuk plaatje te schieten...alleen niet meer voor pagina 155Veicolo schreef:We zijn op pagina 155, dus ik dacht... eh, iemand een mooi model van deze Alfa in stradale uitvoering?
Dat zeg ik, buttonfreak...buttonfreak schreef:naar een andere siete zo te zien