Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dat zijn een paar schitterende Jossers Matt . Ook de Doornbos Jordan ziet er goed uit. Tevens wil ik je veel succes/ sterkte wensen voor aanstaande vrijdag .
Gerben Olsder schreef:Die van Doornbos is om van te kwijlen zo mooi
Mooi gedaan dus,
-Gerben-
De "credits" voor de Jordan van Doornbos dienen toch echt naar Arie (Special Models) te gaan. Die zijn MEESTERLIJK gemaakt. En wat apart vermeld dient te worden zijn de helmdecals. Hier heb ik me nooit aan gewaagd (zelfs niet in 1:18), maar wat Arie in 1:43 voor elkaar heeft weten te boksen heb ik diep DIEP respect.
Peter Parker schreef:Ik heb hem heel lang gezocht en op Le Mans dit jaar kwam ik hem toch zomaar tegen in stoffige doosjes, wat is ie mooi en afneembare kap.
O? Ik dacht dat weer een zelf (om) bouw was van Matt. Hij ziet er idd schitterend uit.
Maar die is dus gewoon zo te koop? Gaaf man!