kan dat jaRicardo schreef:Het blijft echt een indrukwekkend model. Vind de livery die ze nog gaan uitbrengen trouwens nog fraaier.

kan dat jaRicardo schreef:Het blijft echt een indrukwekkend model. Vind de livery die ze nog gaan uitbrengen trouwens nog fraaier.
Als ik ga berekenen heb ik met de inruil van die andere modellen 220 euro betaaldJP86 schreef:Schitterend model en fraaie aanwinst. Heb dit model ook gekocht toen hij net uitkwam. Bij uitstek mijn mooiste model (en helaas ook duurste)
Daar mag ik volgend jaar hopelijk aan geloven, ben nu bezig om over te gaan van havo4 naar havo 5Llarso08 schreef:examens? Oh ik kijk echt uit naar de foto's
Ik heb nog wel tijdmercedes fan schreef: De detail fotii zullen trouwens nog wel even moeten wachten ben momenteel nogal druk met school namelijk, maar jullie houden ze zeker tegoed
haha okemercedes fan schreef:Daar mag ik volgend jaar hopelijk aan geloven, ben nu bezig om over te gaan van havo4 naar havo 5Llarso08 schreef:examens? Oh ik kijk echt uit naar de foto's