Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
kwiebje schreef:Er komt nog meer hoor, maar wat zie je vanzelf wel Bracer
Laat me raden... de GT3 RSR Die wil ik ook hebben! Gaat goed daar in zuidelijk Nederland Bas! Je verzamelwoede heeft een sneltrein genomen! Is het uit dat je plots zoveel geld weet vrij te maken voor wagens?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Neej hoor, de relatie met mijn vriendin is nog steeds top! Had pas mijn geld uitgekeerd gekregen van mijn werk en dan kunnen er wel wat leuke wagens af De trein met modellen zal nog niet stoppen!
Had hem bij een winke besteld en daar heb ik 6 maanden op het model moeten wachten en toen had ik hem nog niet, toen zette een lid van het forum dit model op de beurs en toen heb ik 2 weken moeten wachten (kon er wel af na die 6 maanden) maar het is echt de moeite waard geweest!! Het is echt een super wagentje
Hoef er idd nog maar eentje en dat is de Jagermeister versie.....Hopelijk kan ik die ook voor een redelijk prijsje bemachtigen en dan heb ik de 2000 serie compleet. Jammer genoeg is er geen 2001 serie van gemaakt.. Maar we gaan dan wel weer een andere leuke uitdaging aan!!