Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Silverarrow
Schaal: 1:43

Re: Mr. Dj M. --> New 1:18: Peugeot 307 WRC Night #7

Bericht door Silverarrow »

Veel gemist hier, wat een mooie updates! De New Beetle is ietsje minder, maar de WRC-bakken zijn erg bruut :thump_up: .
Afbeelding
Tom_Aston-Martin

Re: Mr. Dj M. --> New 1:18: Peugeot 307 WRC Night #7

Bericht door Tom_Aston-Martin »

blijft een mooi kevertje :worshippy:
Afbeelding
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Mr. Dj M. --> New 1:18: Vw New Beetle Cabrio (Mellow Yellow)

Bericht door Mr. Dj M. »

@Jerico: Ja als je mocht kiezen he :P

Het voorproefje hebben jullie dus al gehad, maar nu even een paar goede foto's van de derde kleur hier, die er allen alleen als dealer (Gate) uitgave zijn :)

--- Vw New Beetle Cabrio (Mellow Yellow) ---
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Wat een heerlijke foto's van een prima model :worshippy:
chris001

Bericht door chris001 »

Fraaie update man! :dance: :worshippy: Goeie foto's hoor! :thump_up:
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Weer knappe foto's van een bijzondere auto, zien er prima uit, net zoals het model zelf :worshippy: Volgens mij trouwens wel een van de auto's met een zeer onoverzichtelijke voorkant :think:
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik denk dat je daar gelijk in hebt FMGT :lol: maar dat geld alleen als je erin zit, van buiten is hij best wel overzichtelijk :D
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Denk het wel Wousmous, aangezien ik de blauwe "coupe" ook mooier vind is dat wel mooi voor de set, al zou een gele voor de set ook niet verkeerd zijn en wat goedkoper :lol:
Ik ben trouwens 23 april in Breda voor een landelijke visitatiedag van mijn opleiding. Is niet vroeg afgelopen, maar misschien dat we dan wat kunnen regelen. We moeten het nog maar even overleggen dan :)
jurdup

Bericht door jurdup »

knap
de kleur staat em goed
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Thanks Jurdup, binnenkort nog meer nieuws! De beursdag heeft een twee maal "slim" nieuws gebracht :cool:
Smokey

Bericht door Smokey »

Fraai model :thump_up: van een auto die me persoonlijk niet ligt

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> New 1:18: Vijf nieuwe modellen!! + meer!!

Bericht door Mr. Dj M. »

Vijf nieuwe modellen!! + meer!! SOON :angel: :cool:
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> New 5X 1:18 & meer !!!!

Bericht door Mr. Dj M. »

Aller eerst de twee ForTwo's gekocht op de AutoRai, baalde wel dat er geen Brabus meer was, maar goed met drie voor 25 beide voor nog geen tientje gescoord :cool: . Naast de orginele bodypanells heb ik ook nog een zwart en antraciet panell, maar voorlopig blijft het zoals het is. Zeker de groen/gele daar is de kleurencombo gewoon dat het hem doet :thump_up:

Wat ik trouwens zag is dat de Crossblade een langere wielbasis heeft, dat had ik niet verwacht!

Oke genoeg gepraat, de foto's!

-- ForTwo Cabrio --
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

En dan de volgende nieuwe aanwinsten. Na een maand wachten eindelijk ontvangen! De douane heeft het pakket maarliefst drie weken in bezit gehad! Goed na wat bellen met de TNT die de boel regeld, is het volgens mij een beetje in gang gezet en heb ik het pakket mogen ontvangen. Helaas wel met een invoerbedrag dat betaald moest worden en dat terwijl het niet om modellen nieuw in doos gaat en het pakket uit Europa kwam! Het kwam alleen uit Zwisterland en dat is geen EU land.... :x :evil:
Maar goed, ik heb ze en ze kwamen danwel zonder orginele doos, maar dat was niet zo erg. Hij heeft ze verstuurd in eigenlijk veel duurdere dozen. Twee dozen milenium dozen van R34's en een doos van een blauwe Rs4 sedan :shock:

Het gaat dus weer om een drietal chinese dealeredities. Het eerste model, de 6, is een facelift sedan, daar heb ik de spatlappen even afgehaald en ik vind het een stuk beter zo. Model is verder erg mooi afgewerkt en vooral het interieur mag er wezen. Als sedan vind ik de facelift de mooiste, maar de Wagon is wat mij betreft nog steeds de mooiste 6 van de twee. Wellicht dat de sedan dan ook net als de Wagon nog een setje mooiere uitlaat pijpjes krijgt. Waar ik meestal de chinese letters verwijder, weet ik het bij deze nog niet, misschien dat ik ze verwijder als ik de uitlaten ga maken.

De Sunny is niets aan veranderd en erg leuk detail, ook hier net als bij de 6 de sleutels in het sleutelgat onder het stuur. Verder erg netjes afgewerkt op de matige achterlichten na. Model is overigens net als de 6 erg heavy! echt een stuk zwaarder dan de laatste van het drietal, de Qashqai. Model is verder erg vreemd met de rally livery terwijl deze verder gewoon standaard is. Hij staat echter leuk naast de Qashqai en de in de toekomst nog aan te schaffen X-Trail. :cool:

De Qashqai vind ik de leukste update, maar deze heeft de grootste verandering ondergaan. Hij had ernstige verlaging nodig en ook verbreding van de spoorbreedte achter. Nou wielcentercaps eruit, wiel loschroeven en verbreden maar! Verder auto opgeschroeft en voor de veren ingekort, achter verwijderd. Wel heb ik ze omgekeerd gemonteerd zodat bij oppakken de wielen netjes mee omhoog komen. Al met al ben ik daar erg tevreden over en heb ik naast het onderstel gebeuren ook nog de chinese tekens op de achterklep en de kentekens verwijderd en een fatsoenlijke antenne gemonteerd. Hij is langer dan het orgineel hoord, maar zonder dakdragers vond ik het wel een beetje noodzakelijk het rubberen stompje op het model te verwijderen en te vervangen door iets vooral mooiers.

Oke enough talking again, picture time :D

-- Mazda 6 --
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-- Nissan Sunny --
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-- Nissan Qashqai --
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan het laatste "meer" deel. De Cross Polo ging een gelijke behandeling als de Qashqai, al was het eigenlijk andersom maar goed. Hierbij was echter geen verlaging nodig maar doordat de standaard wielbasis van de Polo was genomen klopte het niet meer en was er verbreding nodig. Voor het leuke ook nog even wat foto's genomen met een bandjeachterop :cool:

-- Cross Polo --
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Waar de 4-doors al een mooi Police bumper had gekregen en inmiddels is voorzien van het orginele typeplaatje voorop, kreeg de gele Type-R van mij ook nog een behandeling. Het zwarte Sub logo ging van de Police bumper naar de Type-R en viseversa. Ook heeft deze witte knippers gekregen, waardoor de boel nu in harmonie is --> Type-R alles wit en de 4-doors en 22B alles oranje.

-- Impreza Type-R --
Afbeelding

Afbeelding

And the last thing, geen model maar wel een mooi horloge :cool:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan wil ik bij deze ook nog een Trueno aankondigen! Het is er één uit één van de autofilms die je gezien moet hebben en is inmiddels onderweg uit Japan, één van de duizend Ae86 Initial D's van Autoart :cool:
Scapa888

Bericht door Scapa888 »

Hele mooie dikke update! :thump_up:

Die Qashqai is toch wel een erg leuk model. Na de aanpassingen ziet die er ook top uit. Die witte knippers op de Subaru vind ik ook erg geslaagd. Misschien ga ik dat ook wel doen op mijn blauwe 4 deurs. Kom binnenkort alles wel even bekijken, en je vergeet nog een update die komt, een Evo WRC 6 :mrgreen:
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Ssst dat wou ik nog bewaren :lol: nee hoor, ik was hem inderdaad vergeten! Nou jouw update is ook al vaag te zien, hopelijk hebben beide binnenkort de juiste eigenaar :twisted:
Plaats reactie