Squadraminiatura Revell Corvette C6-R 1:25

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Squadraminiatura update Vaillant + Alfa Romeo

Bericht door Mr. Dj M. »

jonnoT schreef:Zo uniek is die collectie niet. Vaillante's waren al vele jaren verkrijgbaar als kit of gebouwd model. In 2006 was ik al van plan om Vaillante's aan de collectie toe te voegen, maar dat werd een prijzige aangelegenheid. Kitjes kosten al € 50,00 per stuk en gebouwd zitten ze al gauw op € 100
Voordeel van Altaya is dan ook dat ze nu voor een hele leuke prijs te bemachtigen zijn. :cool:
Kijk dat wist ik niet! maar inderdaad gezien de kosten toch nu veel meer mogelijkheden tot aanschaf :thump_up:
dave.r

Re: Squadraminiatura update Vaillant + Alfa Romeo

Bericht door dave.r »

Die Vaillantes blijken toch wel geslaagd voor de lage prijs.
Als ik die foto's hier zo allemaal zie, wordt mijn geduld zwaar op de proef gesteld.
Maar we hebben de zekerheid dat ze ook in ons bezit zullen komen als m'n zus ze opstuurd.
:dance:
squadraminiatura
Schaal: 1:43

Re: Squadraminiatura update 28-3 9 x Aston Martin

Bericht door squadraminiatura »

Zo tijd voor een dikke update met 9 Aston Martins :mrgreen:

2 aanwinsten zijn in 1/18 om mee te beginnen:

Afbeelding
Autoart DBR9 de welbekende LM 2005 versie, nu dan eindelijk ook eens aangeschaft om de #58 gezelschap te houden.
Afbeelding
Het blijven schitterende modellen met fraaie details.

Afbeelding
Solido DBR9 team Modena LM2007 met o.a. Jos Menten aan het stuur. Solido heeft er ook een leuk model van gemaakt,
beduidend grover dan AA, wel met te openen kap en deuren, alleen op details niet zo verfijnd. Desalniettemin een leuke aanvulling, waarbij
opvalt dat bij Jos een Russische vlag :?: is geplaatst ipv een Nederlandse. Bij het 1/43 model van Ixo is ook een dergelijke misser te zien :evil:
Afbeelding

Dan naar de 1/43 aanvullingen;

Afbeelding
Minichamps DBRS9 Fia GT3 Barwell Motorsport, maar even op mijn eigen foto van het origineel uit 2006 geparkeerd.

Afbeelding
Minichamps DBRS9 Fia GT3 BMS Scuderia Italia, ook op een eigen foto geparkeerd, en Minichamps heeft het netjes gedaan door
racenummer #115 op dak af te pakken.
Deze auto reed op Spa niet alleen de GT3 race met nummer #25 maar ook als GT2 met nummer #115 in de 24 uur van Spa.

Afbeelding
Minichamps Evolution, Vantage V8 Nurburgring 24 hrs. 2008. Waanzinninge kleur, en netjes gemaakt door MC. Door het resingebruik voor dit model
erg scherpe details, en dit is de opmaat naar weer een nieuwe serie racers, daar kun je op wachten :roll:

Afbeelding
Minichamps Evolution, Vantage N24, Nurburgring 24 hrs.2008. Ja ook in een heftige kleur, erg gaaf in de verzameling.

Afbeelding
Minichamps Evolution, Vantage V12, Nurburgring 24 hrs 2009, Ulrich Bez maakte uiteraard de opwachting in de V12 versie van de Vantage, en weer in
een "striking color". Wederom een fraai model van MC.

Afbeelding
Even alle 3 op een rijtje :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding
Spark, Nimrod Aston Martin LeMans 1982.
Schitterende racewagen, ontwikkeld en gebouwd door Robin Hamilton , waarvan de eerste plannen al in 1977 ontstonden.
De auto werd aangedreven door een AM Tickford 5.3 liter V8, 560 pk @ 6800 rpm.
De wagen kwam in 1982 in LM aan de start en na 6 uur racen, met Tiff Needell aan het stuur kreeg de wagen op Mulsanne op topsnelheid
een klapband, waarbij de auto links en rechts de vangrails in werd getorpedeerd. Tiff Needell kon zonder letsel uitstappen, de auto echter was
dermate beschadigd dat verder racen niet meer mogelijk was.

Afbeelding
Spark, Aston Martin AMR1, Lemans 1989.
In 1987 wilde men een opvolger voor het Nimrod project volgens de nieuwe FISA Groep C regels.
Tussen Aston Martin en Richard Williams werd een nieuw bedrijf gevormd, Proteus Technology Ltd, die de nieuwe racewagen zouden bouwen, testen en natuurlijk racen.
De motor is gebaseerd op de V8 uit de toenmalige Virage, ontworpen door Reeves Callaway, wiens naam ook op de zijkanten van de achtervleugel staat.
Bij de start was dit het 5.3 liter blok, 550pk, al snel gevolgd door een V8 van 6.0 liter met 600 pk, en uiteindelijk een 6.3 liter met 740 pk.
Richard Williams werkte verder samen met de beroemde Ecurie Ecosse, en dat logo is ook op het model terug te vinden.
Deze auto werd in 1989 op LeMans 11e overall.

Tot zover maar weer :mrgreen:

Er zitten nog meer updates aan te komen, maar die moeten eerst op de foto :lol:

Groeten,
Ferry
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Geweldige update Ferry :thump_up: en goed dat je er wat leesvoer hebt bijgedaan :dance:
Dat van die russische vlag naast Jos Menten op de Russian Age was me nog niet opgevallen (model staat hier al zo'n jaar in de vitrines te blinken :doh: )
Wist je dat de gele en de groene V8 N24's onder een codenaam rondreden de gele "Rose" en de groene "Kermit" van de blauwe V12 heb ik nog niet teruggevonden welke codenaam deze gekregen had.
....en uiteraard mag zo'n AMR en Nimrod niet in een AM-collectie ontbreken -> nu nog de Nimrod 1983 met Bovis-livery :drool: (heeft een andere neus dan de '82)

Groeten Guy
:wink:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Wouter

Bericht door Wouter »

Allemaal mooie racers :thump_up:
belcar

Bericht door belcar »

Prachtige kleurijk gevulde update :worshippy: Erg knappe aanwinsten :thump_up:
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Prachtige aanwinsten. Die blauwe en groene "Bez" staan hier ook al paar weken in de kast. De gele zit nog in de pijplijn, briljante modellen :worshippy:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Nick

Bericht door Nick »

Mooie Astons :thump_up:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:drool: Heerlijke Astons :worshippy: Vooral de blauw geel en groene zijn toppie :thump_up:
v8-vette

Bericht door v8-vette »

hij's fijn! :worshippy:
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Wat een knap overzicht krijgen we zo :thump_up:
Indrukwekkend :clap:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
exit
Contacteer:

Bericht door exit »

:dance: NICE

en yip, zie het hier nu ook dat er een verkeerde vlag bij Menten hangt
zal die er eens afhalen en vervangen door de echte dan
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Smokey

Bericht door Smokey »

SHAZAMMMMMMM en daar staan weer een flinke hoeveelheid extra topwagens in dit topic.
Lekker bezig!!! :thump_up:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Jawadde hij zal hier eens efkes een update doen zeg. En dan nog allemaal Astons :drool: :worshippy:
In elk geval allemaal prachtige aanwinsten. Die Vantage N24 wil ik zelf ook nog wel.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
fish88

Bericht door fish88 »

Wow dat is nog eens een update naar mijn hart :worshippy: . Ik zie dat ik duidelijk een inhaalslag moet maken.

Die V8's moeten ook een keer hier komen... Waarom moet Prodrive iedere klasse met een wagen voorzien :evil:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Plaats reactie