Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Een ander verschil: de rood gestreepte zittingen heeft de 1e editie niet. Het stuur zit helaas wel erg dicht
op de zitting.
dat is wel verklaarbaar! ze zouden kunnen zeggen: "it takes ball`s to drive a car like that"
en in dit geval kun je dat dan letterlijk doen door ze op het stuur te leggen
Mooie update
lambodiecast schreef:Schitterende modellen, persoonlijk vind ik de Daytona nog altijd een van de mooiste Ferrari ooit gemaakt, samen met de Dino ... verzamel alleen Lambo's, maar kan deze toch heel erg smaken hoor.
Ik dacht trouwens dat de Daytona Coupé ondertussen de duurste geworden was omdat er veel omgebouwd zijn naar Spiders, zodat er uiteindelijk van de gesloten versie minder waren dan van de Spider (origineel en ombouw samen), een echte, originele Spider zal waarschijnlijk nog altijd enorme bedragen vragen.
Bij mij in de buurt rijdt trouwens een echte rode Daytona Coupé rond, al meer dan 30 jaar bij dezelfde eigenaar
Ik vind de Daytona in ieder geval de mooiste ferrari uit de jaren '70. Zet die daytona van je buren eens een keer op de foto!
De Dino heb ik eigenlijk niet zoveel mee, wel een aardig model maar hij doet me niet zoveel, misschien komt het door de V6 motor.