Kiwi's Corvette's > 1:6 GMP Stingray <
Re: Kiwi's 1:18 Corvette's <Ombouw + Nieuwe Stingray c3>
Hele mooie Corvette in een niet zo evidente kleur!

Morgen komt er eindelijk...een vitrine
Niet zo'n groot luxe wandvullend ding, want zo ver krijg ik mijn vriendin niet.
Nee het is een toren model van 31cm breed x 35cm diep. Er passen dus net 2 modellen mooi naast elkaar.
Omdat hij 4 lagen heeft, passen er dus 8 modellen in. Ik wil er zelf nog 1 of 2 glazen plankjes in maken, zodat er toch minimaal 10 modellen in passen.

Niet zo'n groot luxe wandvullend ding, want zo ver krijg ik mijn vriendin niet.
Nee het is een toren model van 31cm breed x 35cm diep. Er passen dus net 2 modellen mooi naast elkaar.
Omdat hij 4 lagen heeft, passen er dus 8 modellen in. Ik wil er zelf nog 1 of 2 glazen plankjes in maken, zodat er toch minimaal 10 modellen in passen.

Mooie aanwinsten!
Die velgen onder de rode staan erg goed!
Die velgen onder de rode staan erg goed!
En er is weer nieuws
Helaas is het schemerdonker als ik vertrek én als ik thuiskom van mijn werk..dus we zullen het met sfeerverlichting-foto's moeten doen
De Corvette Stingray 1978 van UT models. Hij is hetzelfde als de zwarte c3 van UT models..maar ik wil eigenlijk ook nog de gele en zilvere versie hebben.

Het setje c3 Stingray's mag boven mijn pc staan. Van links naar rechts: revell, hotwheels, 2x ut-models.
Eronder is een zeer mooie Pagani Zonda R te zien in 26'' full hd
(en eronder nog een c2 Sting Ray).

En gisteren heb ik hem dan opgehaald: eindelijk een vitrine! Van de vriendin mocht er maar een kleintje komen..dus hij is 30 x 30 x 175.

En dan de inhoud..helaas niet scherp allemaal (die houden jullie tegoed):
Sting Ray 1967 ERTL + Sting Ray 1967 'dazed' ERTL (beiden iets aangepast, de mat-rode heeft witte velgen die bij de stinger-streep passen, de metallic rode heeft het onderstel met GMP velgen gekregen)

Sting Ray 1965 Maisto + Sting Ray Roadster 1967 Motorbox (de Maisto heeft een dunnere antenne gekregen)

Sting Ray 1967 Motorbox + Sting Ray 'street machine' 1967 Motorbox

Manta Ray Autoart + Mako Shark UT-models

Helaas is het schemerdonker als ik vertrek én als ik thuiskom van mijn werk..dus we zullen het met sfeerverlichting-foto's moeten doen

De Corvette Stingray 1978 van UT models. Hij is hetzelfde als de zwarte c3 van UT models..maar ik wil eigenlijk ook nog de gele en zilvere versie hebben.

Het setje c3 Stingray's mag boven mijn pc staan. Van links naar rechts: revell, hotwheels, 2x ut-models.
Eronder is een zeer mooie Pagani Zonda R te zien in 26'' full hd

En gisteren heb ik hem dan opgehaald: eindelijk een vitrine! Van de vriendin mocht er maar een kleintje komen..dus hij is 30 x 30 x 175.

En dan de inhoud..helaas niet scherp allemaal (die houden jullie tegoed):
Sting Ray 1967 ERTL + Sting Ray 1967 'dazed' ERTL (beiden iets aangepast, de mat-rode heeft witte velgen die bij de stinger-streep passen, de metallic rode heeft het onderstel met GMP velgen gekregen)

Sting Ray 1965 Maisto + Sting Ray Roadster 1967 Motorbox (de Maisto heeft een dunnere antenne gekregen)

Sting Ray 1967 Motorbox + Sting Ray 'street machine' 1967 Motorbox

Manta Ray Autoart + Mako Shark UT-models

- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Kiwi's 1:18 Corvette's <Eindelijk een vitrine + veel foto's>
Keurige vitrine, zo ben ik ook begonnen.
Op een gegeven moment stonden er 220 (!) 1:43's in. Dan krijg je echt wel gelegenheid om wat meer kasten neer te zetten.
(Kijk maar in m'n topic vanaf P230 als je me niet gelooft
)

Op een gegeven moment stonden er 220 (!) 1:43's in. Dan krijg je echt wel gelegenheid om wat meer kasten neer te zetten.

(Kijk maar in m'n topic vanaf P230 als je me niet gelooft

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Jouw topic moet ik even aan mijn vriendin tonen..misschien stopt ze dan met zeuren dat IK teveel modellen heb (slechts 15 stuks..)
Ziet er zeer indrukwekkend uit, maar wel zonde dat sommige topstukken zelfs met de nieuwe kasten zo weinig ademruimte krijgen.
Oh en quotes als "De overtreffende trap van de Corvette is de Viper met z'n vrachtwagen V10 motor" worden natuurlijk niet gewaardeerd

neeh,die worden zeker niet gewaarderd!Oh en quotes als "De overtreffende trap van de Corvette is de Viper met z'n vrachtwagen V10 motor" worden natuurlijk niet gewaardeerd

maar goed mooie vitrine

greetz,Kevin
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Prachtige update, mooi neergezet, de modellen, zo van de zijkant 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Fraaie vitrine met dito inhoud.
Zijn die steunen voor de wagens achteraan custom-made?
Zijn die steunen voor de wagens achteraan custom-made?

Dank!
Als je de verchroomde verhogingen bedoeld waar de achterste wagens op staan: Hema spoelbeker voor in de badkamer a €2.95.

Als je de verchroomde verhogingen bedoeld waar de achterste wagens op staan: Hema spoelbeker voor in de badkamer a €2.95.

Het ziet er erg mooi en georganiseerd uit zo met die spoelbekers in de kast
heerlijke overzichtsfoto om van te genieten en natuurlijk ook de andere foto`s van de modellen
Greetz Richard

heerlijke overzichtsfoto om van te genieten en natuurlijk ook de andere foto`s van de modellen
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Mooie vitrine+inhoud zo!
Hij mag dan niet zo groot zijn, hij is klein maar fijn!
Hij mag dan niet zo groot zijn, hij is klein maar fijn!
Dat heb je knap opgelost!
Maar vooral die modellen zijn
Misschien al beginnen lobby'en voor het vervolg?
Maar vooral die modellen zijn

Misschien al beginnen lobby'en voor het vervolg?

Presenting: Chevrolet Corvette 1969 Stingray van AUTOart
Nieuw in de doos, inclusief een handleiding voor de koplampen. Mocht je je afvragen: 'waar zijn de ruitenwissers?' Nou..dit model had een motorisch ruitenwisserklepje, zodat ze niet zichtbaar zijn als het niet nodig is.

Nummer 5989 van de 6000..bijna de laatste

Wel erg grote en opvallende velgen op dit model

Boodschappenrekje...

Ik persoonlijk vind de mogelijkheid om de koplampen open te klappen erg mooi

Het motorblok vind ik niet eens zo geweldig uitgevoerd, het zijn nogal heldere stukken plastic. Wel vind ik de schanier leuk gedaan

Erg subtiele 'Stingray' tekst

Samen met de Cortez silver cabrio versie van Revell

Samen met de Sunburst yellow targa versie van Hotwheels

Alle 3 '69 corvette's

En omdat ik toch bezig was..de Corvette Stingray 1978 van UT

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Kiwi's 1:18 Corvette's <Autoart 1969 Corvette>
Prachtige aanwinst deze gele Vette. Het motorcompartiment valt inderdaad een beetje tegen, maar de rest ziet er geweldig uit