Alfetta72 update 30-03,Minichamps Alfa Romeo GTA 1300 junior

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Alfetta72 collectie update:Italie assorti 02-09

Bericht door zipperscales »

Mooie modellen! Ik vind de groene Urraco anders wel een heel apart verschijnsel, lelijk kan ik hem niet noemen.. toch meer apart. :eh:
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Driver-X
Schaal: 1:18

Bericht door Driver-X »

Mooi stel bij elkaar zo!
Zo'n Urraco wil ik ook eens toevoegen, maar dan waarschijnlijk de rally
Afbeelding
rpi

Bericht door rpi »

Mooi gezelschap, deze Italianen :drool: :worshippy:
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Prachtige rij Italiaanse klassiekers :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Q4Jan

Bericht door Q4Jan »

Ziet er goed uit.Mooi italiaans spul in 1:18.
Alfa Romeo, honda F1, honda S2000, volvo v70 modellen. En wat redelijk tot erg zeldzaam spul.

Mijn collectie
mol999

Bericht door mol999 »

die Lancia Stratos is wel super mooi (moet ik ook nog hebben LOL)
peugeot-gek

Bericht door peugeot-gek »

heel mooi,toffe foto's.

zijn hele mooie modellen die on toont,zeker de groene en die oranje :thump_up: :thump_up: :thump_up:

greetz :wink:
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Straetos

Bericht door Straetos »

Het lijkt wel of je een meeting hebt georganiseerd met de schaalmodellen, goede foto's :thump_up:
Er zitten mooie modellen tussen, die GTV is er één van en die HF Intergrale is ook om te smullen en zeker in het wit :drool:
Wild wild horses couldn't drag me away
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

Een soort Viva Italia,maar dan in 1/18 :) ,vind het leuker om de modellen zo te fotograferen dan in een vitrine,door de vergaande detailering van de modellen tegenwoordig komen de modellen beter tot hun recht als je ze fotografeerd tegen een leuke achtergrond
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Leuke combinaties van Italiaanse sportwagens, zeker die Delta HF Integrale Evoluzione II en de Stratos.
Afbeelding
alfetta72

Re: Alfetta72 collectie update:04-12 Alfasud ti Togi

Bericht door alfetta72 »

Gisteren weer eens een model gekocht op de beurs in Houten,een Alfasud ti van Togi,meestal erg aan de prijs,maar deze werd aangeboden voor 50 euro,en dat is voor een Togi model niet teveel.Oorspronkelijk een model uit een bouwdoos,en gelukkig zit de doos er nog bij .Vreemd genoeg zit er een bouwbeschrijving bij van een 4 deurs model Alfasud,en lijkt het of ze er op het laatste moment een Alfasud ti in hebben gedaan,op de doos zelf is een Alfasud ti sticker er los opgeplakt.

Afbeelding
Alfasud ti Togi 1/23
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Samen met de 4 deurs Alfasud L die ik al had
togicollector

Bericht door togicollector »

Leuk Frank! Mijn TI heeft dezelfde kleur. Dat er een sticker op een 4-deurs doos zit klopt, pas later werd voor de TI een aparte doos gemaakt voor zover ik weet. Zo heb ik ook een GTA en een Veloce, te lezen aan de sticker op de dozen ; ) Zijn de Ti-stickertjes voor de c-stijlen ook aanwezig?
Als je er liever een Ti bouwbeschrijving bij wilt hebben moet je het maar zeggen, volgens mij heb ik er nog wel een dubbel, zal eens kijken. Overigens kun je alle missende delen ook gewoon (en zeer waarschijnlijk kostenloos) bij Togi bestellen...

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
rallywalt
Schaal: 1:24
Contacteer:

Bericht door rallywalt »

Fantastische Sud! Sinds het volgen van de Togi-verzameling van Koen ben ik ook helemaal weg van hun verpakkingen. Vandaag in Woluwe een Togi Giulia Veloce in mn handen gehad, maar die drempel van 140 euro doet mij nog steeds aarzelen.... Voor die prijs denk ik wel dat ik ook zonder aarzelen deze Sud had gekocht :cool:

Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

togicollector schreef:Leuk Frank! Mijn TI heeft dezelfde kleur. Dat er een sticker op een 4-deurs doos zit klopt, pas later werd voor de TI een aparte doos gemaakt voor zover ik weet. Zo heb ik ook een GTA en een Veloce, te lezen aan de sticker op de dozen ; ) Zijn de Ti-stickertjes voor de c-stijlen ook aanwezig?
Als je er liever een Ti bouwbeschrijving bij wilt hebben moet je het maar zeggen, volgens mij heb ik er nog wel een dubbel, zal eens kijken. Overigens kun je alle missende delen ook gewoon (en zeer waarschijnlijk kostenloos) bij Togi bestellen...

Koen
Ach vind het niet zo'n probleem dat er een andere bouwbeschrijving bij zit,vind het wel leuk eigenlijk.Nog even een vraag,klopt het dat ze voor het ti model dezelfde bodemplaat gebruiken als bij de 4 deurs?De plaatsen waar anders de schroeven voor de achterdeuren zitten zitten er gewoon in,en het lijkt of ze van de bodemplaat de L achter het woord Alfasud gewoon weg geschuurd of gefreesd hebben,de nummers zijn hetzelfde of zijn er ook ti's met een eigen bodemplaat?De stickers zijn overigens niet aanwezig van de C stijlen,in de doos lag wel een velletje waar ze op hebben gezeten,geen idee waar ze dan wel opgeplakt zijn.
Laatst gewijzigd door alfetta72 op zo 04 dec 2011 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie