Plaats hier de bugs van het forum
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Curbstone Models schreef:Als de webmaster de verwijzing muiter.nl naar http://www.muiter.nl zou wijzigen, dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
Dat probleem is bij de volgende versie opgelost omdat die geheel op het domein modelautoforum.nl draait.
Oprichter van modelautoforum.nl
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Muiter schreef:Curbstone Models schreef:Als de webmaster de verwijzing muiter.nl naar http://www.muiter.nl zou wijzigen, dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
Dat probleem is bij de volgende versie opgelost omdat die geheel op het domein modelautoforum.nl draait.
maar nu nog niet.... dus muiter.nl als vertrouwde website opgeven is de enige oplossing...
Na het updaten van mijn verzameling wilde ik de titel van het topic veranderen door de datum erbij te zetten.
Maar ik kan mijn berichten niet meer wijzigen. Er stond geloof ik altijd een linkje waar je kom klikken om je bericht te wijzigen, maar die staat er bij mij niet meer.
(Ik zie nu net dat het bij deze post weer wel kan, maar bij die in privecollecties nog steeds niet)
Maar ik kan mijn berichten niet meer wijzigen. Er stond geloof ik altijd een linkje waar je kom klikken om je bericht te wijzigen, maar die staat er bij mij niet meer.
(Ik zie nu net dat het bij deze post weer wel kan, maar bij die in privecollecties nog steeds niet)
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Moet er bij staan.W-J schreef:Na het updaten van mijn verzameling wilde ik de titel van het topic veranderen door de datum erbij te zetten.
Ik heb geen problemen.motorhead schreef:Volgens diverse mensen hebben ze een pebee naar mij gestuurd, maar niks ontvangen hier
Oprichter van modelautoforum.nl
Muiter schreef:Moet er bij staan.W-J schreef:Na het updaten van mijn verzameling wilde ik de titel van het topic veranderen door de datum erbij te zetten.
Nu wil het wel weer. Het zal wel aan de computer hebben gelegen, want ik zit nu op een andere.
Muit ik heb nu wat vaags.
Het lijkt wel of hoelanger ik op het forum zit hoe vaker er een autorefresh komt. Soms krijg ik al een refresh nog voor mijn pc alles goed en wel in beeld heeft gekregen van de vorige refresh.
Daar liep mijn IE vanmorgen op vast. En nu krijg ik bij het inloggen telkens een runtime error. Die maakt me niks uit maar er kwam vanmorgen een plaatje in de shoutbox en daar kreeg ik ook een runtime error voor. En je kunt je wel voorstellen wat dat in combinatie met dat refreshen doet. Als ik 2 minuten weg ben staan er 15 runtime error blokjes in mijn beeld met de vraag of ik dat wil oplossen in zo'n programma.
Toen ik daar in keek verwees hij naar de regel in de shoutbox met het plaatje erbij.
Kortom ik kan bijna niets meer doen als er een plaatje in de shoutbox staat.
Dat autorefreshen kan ik zeker niet zelf uitschakelen ofzo?
Hmmm... ik zie trouwens dat mijn neutral ventje wordt ingesloten door 4 confusedventjes... Vandaar dat ie zo moeilijk kijkt.. :mrgreen:
Edit: Ik heb mijn MSN explorer balk verwijderd. ding zeurde toch meer dan dat ie mee werkte. Maar dat was het niet. Maar na even zoeken blijkt deze optie gewoon uitgeschakeld te kunnen worden. Dus geen runtime meldingen meer voor mij.
Zit ik alleen nog met dat enorm vaak refreshen. Maar ik sluit IE elk half uur even helemaal af dus dat zit wel goed. Vraag me alleen af of niet meer mensen dat hebben en of dit niet enorm veel extra bandbreedte kost 

Daar liep mijn IE vanmorgen op vast. En nu krijg ik bij het inloggen telkens een runtime error. Die maakt me niks uit maar er kwam vanmorgen een plaatje in de shoutbox en daar kreeg ik ook een runtime error voor. En je kunt je wel voorstellen wat dat in combinatie met dat refreshen doet. Als ik 2 minuten weg ben staan er 15 runtime error blokjes in mijn beeld met de vraag of ik dat wil oplossen in zo'n programma.

Kortom ik kan bijna niets meer doen als er een plaatje in de shoutbox staat.

Hmmm... ik zie trouwens dat mijn neutral ventje wordt ingesloten door 4 confusedventjes... Vandaar dat ie zo moeilijk kijkt.. :mrgreen:
Edit: Ik heb mijn MSN explorer balk verwijderd. ding zeurde toch meer dan dat ie mee werkte. Maar dat was het niet. Maar na even zoeken blijkt deze optie gewoon uitgeschakeld te kunnen worden. Dus geen runtime meldingen meer voor mij.

Muiter schreef:De shoutbox wordt elke ??? seconder ververst, de rest van het forum niet.
Wat ik tegenkom is dat ik in een topic zit. En dat ik daar als de pagina volledig geladen is plots mijn balkje onderin IE (dat je altijd ziet lopen bij het laden van een pagina of het zoeken ernaar) weer zie lopen en dat ie iets aan het laden is. Als ik scroll loopt alles door de war. Als het balkje vol is dan plaats ie de pagina plots opnieuw. En soms begint ie gelijk weer opnieuw.