Wouter
Ik had hier overheen gelezen kennelijkrallywalt schreef:Hey Frank! dit wist ik helemaal niet! grappig, die details die je soms pas een hele tijd later ziet en te weten komt. Ik ben trouwens al een hele tijd op zoek naar een soort van "overzichtcatalogus", om een beter zicht te krijgen op de dingen die polistil gemaakt heeft. Heb jij enig idee of zoiets bestaat?
Wouter
Je zult het niet geloven maar vandaag kwam ik precies zo'n Gamma tegen in 1:1 bij Steenwijk. Mijn mond viel open van verbazing want het is een fiks aantal jaren geleden dat ik er voor het laatst een zag rijden. Mooie aanwinst zo'n folder.rallywalt schreef:Zonder woorden....
Daar kan ik mij helemaal in vinden. Mijn persoonlijke favoriet in dat rijtje is dan weer de machtige Sei, maar ik vind het stuk voor stuk mooie wagens.rallywalt schreef:Ik vind het een echte klassebak, alleen jammer dat de auto nooit de motor kreeg die hij eigenlijk verdiende (lees: een 6 cilinder). het is ook niet Lancia's betrouwbaarste....
nu ja, ik heb gewoon iets met grote italiaanse auto's: de gamma, de fiat 130, de alfa romeo 6,..... Mn baas noemt deze de italiaanse citroën cx![]()
Wouter
Geweldig! Dapper om zo'n "impopulaire, onbetrouwbare" Italiaanse berlina te willen redden en rijden. Heb het altijd een geweldige auto gevonden en nu helemaal want bijzonder zeldzaam geworden in tegenstelling tot de coupé die nog wel te vinden is. Veel wijsheid en plezier met je keuze gewenst.rallywalt schreef:Ik sta op het punt een 1/1 Gamma uit '78 te kopen, niet de populairdere coupe, maar een Berlina zoals op deze poster.
Is dat een model uit de Lancia story collection? Moet zowat het enige model zijn van deze auto.Veicolo schreef:Geweldig! Dapper om zo'n "impopulaire, onbetrouwbare" Italiaanse berlina te willen redden en rijden. Heb het altijd een geweldige auto gevonden en nu helemaal want bijzonder zeldzaam geworden in tegenstelling tot de coupé die nog wel te vinden is. Veel wijsheid en plezier met je keuze gewenst.rallywalt schreef:Ik sta op het punt een 1/1 Gamma uit '78 te kopen, niet de populairdere coupe, maar een Berlina zoals op deze poster.
http://i10.photobucket.com/albums/a123/ ... 080905.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
(foto: Scale143.com)