Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ff snel wat foto's gemaakt na het herindelen van de kasten. Heb weer een hoop oude DTM-ers , Amerikanen en oudere modellen moeten inpakken. Maarja...
en in de computerkamer:
"te doen" kastje
en nog een paar CL's :
Wat een verzameling. Chapeau. Jij hebt praktisch alle oude c dtm's van ut. En nog andere knappe mercedes modellen.
En die vitrines. Heb je die zelf gemaakt?
Eindelijk waren er weer wat modellen binnen die ik besteld had ( wist ik al niet eens meer!! ) Dus meteen naar Purmerend getogen om ze op te halen:
Net de foto's van de AA gezien op de Messe maarja , deze ziet er ook goed uit:
Maisto Gallardo
De 512 TR stond ook al een tijdje in bestelling. Mooi model alleen de koplampen schuren bij het omhoog klappen langs de motorkap. Ben ik ook nog een vergeten de Testarosa mee te nemen , die stond er ook nog.....
En 1 die al heeel lang in bestellng stond. Ik wilde per se deze kleur , de Miura!!!
Verder de Minichamps RS4 vitrine waardig gemaakt. Was eerst natuurlijk net een traktor. Nu is ie netjes al zeg ik het zelf. Maar een op zoek gaan naar eens Avant!
Ik heb de veerpoten op de juiste hoogte ingedrukt en er ringetjes tussen gezet. Schroefjes er weer op en klaar!
en alles op een rijtje