Als je echt graag een stoffen dak wilt hebben. Moet je een lapje stof in dezelfde kleur vinden en die eroverheen plakken. Of met ijzeren draden aan de gang en er nog een maken. Alleen dan met ijzeren buizen en echt stof

p.s. het is vandaag 01/07.
Om eerlijk te zijn lijkt het erop dat Minichamps in eerste instantie wel de intentie heeft gehad om de klep functioneel te maken. Hetzelfde geldt ook voor de motorkap. Deze ligt er nu los op, echter zie je op het model en op de motorkap twee rondjes, net of hier een scharnier bedacht was.Mr. Dj M. schreef:Ook die gesloten achterklep bijvoorbeeld. Is het eigenlijk een lossen klep of is het ook in de mal al één geheel met de rest?
Sorry.Jolly Club schreef:Jammer dat ik niet eerder kon reageren, nu staat die Octavia met klapdak d'r weer tussen..
Is de eerste productie-versie, die uiteraard niet veel afwijkt van het prototype. Deze is tot 1958 in productie geweest en toen opgevolgd door de type II.Jolly Club schreef:Prachtige Land Rover Rico. Is dit nu de eerste produktie-versie of het eerste rijdende prototype? Hoe dan ook, verplichte kost in het fraaiste deel van je collectie!![]()
![]()
Heb je die Caribinieri diorama incl. brandblusser nou al eens klaar ???
Ik mis volgens mij nog de helft.Bien schreef:Ik wist niet dat er zo veel Landrovers in 1:18 waren. Mooi overzicht!
Dan kun je nog even vooruit.Ricardo schreef:Ik mis volgens mij nog de helft.Bien schreef:Ik wist niet dat er zo veel Landrovers in 1:18 waren. Mooi overzicht!
Hij zou te duur worden dus....Ricardo schreef:Om eerlijk te zijn lijkt het erop dat Minichamps in eerste instantie wel de intentie heeft gehad om de klep functioneel te maken. Hetzelfde geldt ook voor de motorkap.