Vandaag weer eens een grotere update

. Afgelopen Formule 1 seizoen heb ik met 1 team meegedaan met de F1 Manager van F1Racing.nl. Dit ging zo goed dat ik aan het eind van het seizoen 7e ben geworden en dat ik een kadobon van 100 euro heb gewonnen, te besteden in de webshop van F1Racing.nl. Vandaag heb ik maar eens de bon verzilverd en de volgende 3 F1 1/43 Minichamps besteld:
Red Bull:
2006:

D. Coulthard - Red Bull Racing RB2 [400 060014]

C. Klien - Red Bull Racing RB2 [400 060015]
Spyker:
2006:

C. Albers - Spyker MF1 Racing Toyota M16 Limited Edition 1.944 pcs. [400 060119]
Het model van Albers stond op mijn 'wishlist', de 2006 modellen van Red Bull niet. Echter ik had de 2006 R. Doornbos Red Bull RB2 al besteld en deze passen mooi in de bestaande Red Bull collectie.
Mijn vader had overigens ook een team en hij is afgelopen jaar zelfs 4e geworden. Ook hij heeft nog een kadobon van 100 euro liggen en hij zei laatst al dat ik er maar modellen voor uit moest zoeken

. Even de code vragen van de kadobon...

.
Dit jaar doen we beide met 5 teams mee en gaan we voor de hoofdprijzen. Vorig jaar hebben we samen lang 2e en 3e gestaan maar helaas zakte we tijdens de regenraces in Duitsland en Japan wat weg uit de top van het klassement. Heb in ieder geval al een database gemaakt waar je altijd het optimale team mee kunt uitrekenen op basis van de waarde, je budget en de punten die je denkt dat de onderdelen van je team gaan scoren

. Ik zal jullie op de hoogte houden...

.