Dit wordt weer een lange discussie

Als je in een Spyker of Minardi rijdt of hebt gereden weet je dat je achteraan rijdt. (vraag maar Webber, Verstappen, Alonso) En dat heeft echt niets met talent te maken. Dus ook Albers kan mede door de auto niets laten zien. Sutil is zeker een talent. Maar vergeet niet dat hij pas vandaag de 1e ronde fatsoenlijk zonder brokken is door gekomen.
Maar als je kijkt naar Albers'zijn prestaties in de DTM in vergelijking tot bijv Hakkinen, Alesi en Frentzen om maar eens een paar coureurs te noemen met een F1 cv waar iedere Nederlandse coureur van mag dromen en dan heeft hij zeker wat gepresteerd.
Wat betreft de heer R. Schumacher ben ik het overigens het wel eens met St Paul.
Ben geen fan van Mclaren (vroeger in het Lauda tijdperk overigens wel) maar heb zeker bewondering voor Hamilton. Maar de euforie vind ik weer wat overdreven.
Ik ben een Ferrari fan maar zeker geen blinde, maar tot op dit moment lijkt Ferrari wel de betere auto te hebben.
Wat betreft het chassis gebeuren: zag onlangs een oude documentaire op Discovery over de F1 oa de Senna crash en daarin werd al gemeld dat in regelement van de FIA staat dat teams verplicht zijn hun eigen auto te
bouwen en dat alleen de moter en de versnellingsbak gekocht mogen worden. Dus feitelijk zijn de Aguri en de Toro Rosso dus illegaal. Maar mocht het regelement gewijzigd worden in 2008 dan is ook voor Spyker logisch om een chassis te kopen. Maar nu is dat gewoon "verboden" volgens de regels