Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie DBR9 Al had Solido naar mijn idee de wielen iets groterder mogen maken.
En de V8 Vantage is eigenlijk het mooiste model uit de James Bond serie. Als je die vergelijkt met bijvoorbeeld die Jaguar XJ en die malle Audi 200, dan kun je toch zien dat er enige sprake van haastwerk is daar.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Zeer mooie aanwinsten Jan , zeker die DBR9 Gulf van Solido en beter gedetailleerd als de AA want hier zitten eindelijk de LE Mans Stickers op de zijdeuren en op het dak waar AA dik de mist is ingegaan (dus geen) en hij gaat volledig open + er zit een motor in,heb hem ook meegenomen als kerstgeschenk van het vrouwtje , dus ik kan nog geen foto's plaatsen want hij zit nu in cado-papier, dus de update is je dubbel en dik gegund
De rest is overigens ook toppie
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Het eerste model ben ik achteraf niet zo blij mee... helaas.
Een 1979 Pontiac Firebird Trans Am van Road Signature.
Een heerlijk "fout" eind jaren 70 model, maar wat zijn die wielen LELIJK.
Gatverdamme, dat je zoiets met een schoon geweten op een verzamelmodel durft te plaatsen.
Een speelgoedauto van mijn zoontje ziet er nog beter uit.... Ik vind dat absoluut een schande!!!!
Dat ze WEL mooie modellen met mooie velgen kunnen maken bewijst deze fraaie rode 1961 Aston-Martin DB4GT Zagato.
Voor mijn BMW zijspoortje een mooie witte BMW 3,0 CSI (Autoart) uit de eerste helft 70-er jaren
Een zeer fraaie beemer van de bekende AutoArt kwaliteit, dus goed.
Hierna volgt update nummer 2....
Laatst gewijzigd door F40F50ENZO op vr 18 dec 2009 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Voor mijn Franse zijspoortje heb ik een witte Panhard PL17 cabriolet van Solido gekocht.
Een leuke cabrio voor een prima prijs / kwaliteit verhouding.
En even op het franse spoortje blijvend.... een Renault 8 Gordini uit 1969 in een prachtige bewaarbox, oftewel 2 koekblikken bij elkaar
Solido heeft zichzelf hiermee weer onderscheiden van de andere merken op een fantastische manier.
En nu we toch in Frankrijk zijn….
Een WERKELIJK SUPER GAAF model van Norev, de Renault Estafette “La Poste”.
Een model waarvan werkelijk alle deurtjes open gaan, open schuiven of opklappen.
Kijk en GENIET, want dit is écht een gaaf model…. een aanrader!!
Zo, het jaar zit er weer bijna op.
Volgend jaar nieuwe ronde en nieuwe kansen
Laatst gewijzigd door F40F50ENZO op vr 18 dec 2009 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!