Hert schijnt dat ze er 55 gaan maken. Nog 8 te gaanMontezemolo schreef:Deze zijn ook weer leuk Rico![]()
Is het einde nu al bijna in zicht, of gaat er nog veel JB uitkomen ??
Montezemolo
Foto's van de MB's laten even op zich wachten. De meeste JB's staan namelijk tijdelijk opgeslagen. Misschien dat Powersprint een paar leuke shots voor je kan makenMB 500 Sec Ronnie schreef:Beste Ricardo, waarschijnlijk wordt een van de weinigen in NL, die zijn James Bond Collectie al bijna vol heeft![]()
Ik vind het leuke modellen, persoonlijk ga voor de 2 Benzen, Tuk Tuk en de Mini Moke![]()
Is het misshien voor je mogelijk om van de 2 Benzen, wat meer foto's te posten in deze topic, dan heb ik alvast een idee, waar ik slapeloze nachten van ga krijgen![]()
De 2 andere zijn eigenlijk herrinerings modellen van onze vakanties, en misschien ook wel de Jeep en Landrover.
Ron
Zadel me maar weer op met foto's maken heRicardo schreef:Foto's van de MB's laten even op zich wachten. De meeste JB's staan namelijk tijdelijk opgeslagen. Misschien dat Powersprint een paar leuke shots voor je kan makenMB 500 Sec Ronnie schreef:Beste Ricardo, waarschijnlijk wordt een van de weinigen in NL, die zijn James Bond Collectie al bijna vol heeft![]()
Ik vind het leuke modellen, persoonlijk ga voor de 2 Benzen, Tuk Tuk en de Mini Moke![]()
Is het misshien voor je mogelijk om van de 2 Benzen, wat meer foto's te posten in deze topic, dan heb ik alvast een idee, waar ik slapeloze nachten van ga krijgen![]()
De 2 andere zijn eigenlijk herrinerings modellen van onze vakanties, en misschien ook wel de Jeep en Landrover.
Ron
Ricardo schreef:Foto's van de MB's laten even op zich wachten. De meeste JB's staan namelijk tijdelijk opgeslagen. Misschien dat Powersprint een paar leuke shots voor je kan maken
Powersprint schreef:Zadel me maar weer op met foto's maken he![]()
![]()
Maar er is een pb onderweg naar Ron
Powersprint schreef:Ricardo, ik denk dat je Bondracer deze keer bedoeltIk zit er nog altijd op te wachten
Maar wat een pracht aanwinsten weer! Vooral de Lincoln, heerlijke bak