Reken in Nederland maar op een prijskaartje van rond de 100 euro!jerico schreef:wooow, had hem nog niet gezien...maar deze moet toch echt in de collectie komen...hopen dat hij niet te duur word...
greetz,
jerico
LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
Re: LamboDieCast - 28 mei : AutoArt Reventon 1/18 !!! (p17)
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik heb je update's bekeken en ik moet zeggen: een collectie om je vingers bij af te likken. Ook je Foto's zijn erg mooi. Ik zou haast Lambo gaan verzamelen haha
Gr.
Ferdi
Gr.
Ferdi
Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

wat is die revnenton van autoart gedetailleerd...
en zit ik hier met mijn bburago, omdat ik niet kon wachten

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
heel mooi die reventon 

- maikel
Wat een machtige wagen
ben benieuwd naar je eigen foto's 

Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
- lambodiecast
Hoe bedoel je, dit zijn mijn eigen foto's hoormaikel schreef:Wat een machtige wagenben benieuwd naar je eigen foto's

Ik heb gisteren in Assen nog enkele mooie modellen kunnen kopen, zal vanavond nog enkele extra foto's van de Reventon maken en dan gelijk mijn twee laatste aanwinsten erbij zetten

Het zal tijd worden, ons eerst gek maken met de eerste reeks foto's en ons dan het hele weekend laten wachtenlambodiecast schreef:
zal vanavond nog enkele extra foto's van de Reventon maken en dan gelijk mijn twee laatste aanwinsten erbij zetten

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 28 mei : AutoArt Reventon 1/18 (update p20)
Zoals gevraagd een kleine update met foto's die duidelijk de schitterende afwerking van deze AutoArt laat zien :

de extra foto's :

let even op het detail van die motor en het dashboard, beetje jammer dat ze de 'fighter' display niet gebruikt hebben, enne het is nummer 00/20 blijkbaar ... net zoals ie in Frankfurt voorgesteld werd en nu in het museum staat in Sant'Agata.

de extra foto's :

let even op het detail van die motor en het dashboard, beetje jammer dat ze de 'fighter' display niet gebruikt hebben, enne het is nummer 00/20 blijkbaar ... net zoals ie in Frankfurt voorgesteld werd en nu in het museum staat in Sant'Agata.

Ik kan niet wachten tot ik hem kan gaan bestellen

Mooie foto's van de details
Wanneer plaats je je zelf gemaakte foto's

Wanneer plaats je je zelf gemaakte foto's

- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Nu ben ik niet zo van de straatauto's en de Lambo's op zich, maar dit is toch wel een TE mooie wagen en model wat AutoArt hier neer heeft gezet........misschien wel iets voor in de toekomst.

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
- lambodiecast
Goh, ik zal er eens over nadenken ... waarschijnlijk pas als ik ook mooie foto's kan makenlambo schreef:Wanneer plaats je je zelf gemaakte foto's![]()

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 3 juni : 2 nieuwe LP640's (update p20)
Hello,
ik blijf bezig dus
zoals ik al vermeld had ben ik maandag naar Assen geweest voor het Concorso Italiano ... en Schuiten stond er met een mooie stand (eigenlijk in een pit box) en natuurlijk heb ik mij niet kunnen inhouden en toch weer drie Lambo's aan mijn verzameling toegevoegd.
Twee ervan wil ik al even met jullie delen, de derde moet ik nog foto's van maken
Een 1/24 Lamborghini Murciélago LP640 in glanzend zwart (Jada Toys Dub City edition)

Nog een 1/24 Lamborghini Murciélago LP640 maar dan in mat zwart en met achtervleugel (ook van Jada Toys)

Niet zo indrukwekkend als de AutoArt Reventon, maar het kunnen niet altijd toppers zijn hé, deze kosten ook een stuk minder
Nummer drie van maandag is ook een zwarte, maar dan terug een 1/18 model ... meer zeg ik nog niet
ik blijf bezig dus

zoals ik al vermeld had ben ik maandag naar Assen geweest voor het Concorso Italiano ... en Schuiten stond er met een mooie stand (eigenlijk in een pit box) en natuurlijk heb ik mij niet kunnen inhouden en toch weer drie Lambo's aan mijn verzameling toegevoegd.
Twee ervan wil ik al even met jullie delen, de derde moet ik nog foto's van maken

Een 1/24 Lamborghini Murciélago LP640 in glanzend zwart (Jada Toys Dub City edition)

Nog een 1/24 Lamborghini Murciélago LP640 maar dan in mat zwart en met achtervleugel (ook van Jada Toys)

Niet zo indrukwekkend als de AutoArt Reventon, maar het kunnen niet altijd toppers zijn hé, deze kosten ook een stuk minder

Nummer drie van maandag is ook een zwarte, maar dan terug een 1/18 model ... meer zeg ik nog niet

- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: LamboDieCast - 3 juni : 2 nieuwe LP640's (p20)
Nou deze Lambo's zijn best toppers hoor. jij blijft ook maar doorgaan met Lambo's

- jerico
- Contacteer:
Re: LamboDieCast - 3 juni : 2 nieuwe LP640's (update p20)
lambodiecast schreef:Hello,
ik blijf bezig dus![]()
Twee ervan wil ik al even met jullie delen, de derde moet ik nog foto's van maken![]()
Niet zo indrukwekkend als de AutoArt Reventon, maar het kunnen niet altijd toppers zijn hé, deze kosten ook een stuk minder![]()
Mooie update...en ik weet denk ik al wat er maandag aan gaat komen...een zwarte gallardo superleggera...
greetz,
jerico