Ferrari Elite - Hotwheels elite
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
- a vd winkel
Zeker nadat Looksmart recentelijk een werkelijk subliem modelletje ervan heeft uitgebracht. Welliswaar 1:43 maar niet te overtreffen door Mattel.
Laat ze eens wat meer moeite doen en met Pininfarina en de eigenaar van de P4/5 rond de tafel gaan zitten en doen waar alle verzamelaars al heel lang op zitten te wachten; de JUISTE en GOEDE modellen produceren.
Wat een zoethoudertje dit.... slechts twee woorden goed voor... LACHWEKKEND DROEVIG Mattel !!!

Laat ze eens wat meer moeite doen en met Pininfarina en de eigenaar van de P4/5 rond de tafel gaan zitten en doen waar alle verzamelaars al heel lang op zitten te wachten; de JUISTE en GOEDE modellen produceren.

Wat een zoethoudertje dit.... slechts twee woorden goed voor... LACHWEKKEND DROEVIG Mattel !!!

Looksmart is ook betrokken bij het ontwerpen van de Elite modellen.a vd winkel schreef:Zeker nadat Looksmart recentelijk een werkelijk subliem modelletje ervan heeft uitgebracht. Welliswaar 1:43 maar niet te overtreffen door Mattel.![]()
Laat ze eens wat meer moeite doen en met Pininfarina en de eigenaar van de P4/5 rond de tafel gaan zitten en doen waar alle verzamelaars al heel lang op zitten te wachten; de JUISTE en GOEDE modellen produceren.![]()
Wat een zoethoudertje dit.... slechts twee woorden goed voor... LACHWEKKEND DROEVIG Mattel !!!![]()
![]()
Piinfarina is niet de boosdoener van het cancellen van de P4/5 maar de eigenaar, hij wilde $ 1.000.000 hebben om het model te mogen maken, dat hield in dat iedere 1:18 hiervan 20 euro duurder zou worden dan de andere elite modellen.
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Het is Ferrari dat op dit moment heel moeilijk doet qua licencies.motorhead schreef:ik denk dat Zagato minder moeilijk doet dan Pininfarina....
Zelfs de Ferrariclubs krijgen hele strikte regels opgelegd. Ferrari gaat harder optreden met hun handelsmerk. Ik hoorde, bijvoorbeeld, dat er op de Ferrari Racing days een Duitse modelhandelaar Ferrari F1 met MarlboroDecals stond. Deze werd vriendelijk verzocht, door enkele Ferrari mannen, om zijn zaakje in te pakken. Tja, waarom Zagato wel, Pinifarina niet

Ik ben wel zeer benieuwd naar de nieuwe Elite modellen

Ik vernam van de heer Glickenhaus (eigenaar van de P4/5) dat hij (samen met Pininfarina) nog steeds bezig is met het licensen van de P4/5. Hij zegt dat de klus bijna geklaard is, maar hij laat er niets over los. Feit is dat alle P4/5 modellen die nu worden aangeboden, illegaal zijn.
Ik ben al tevreden met een 1:43 BBR-etje.
Overigens heeft Luca DiMontezemolo in hoogst eigen persoon zijn zegen gegeven aan de P4/5, zodat ook deze creatie 'officieel' als Ferrari door het leven gaat.
Ik ben al tevreden met een 1:43 BBR-etje.
Overigens heeft Luca DiMontezemolo in hoogst eigen persoon zijn zegen gegeven aan de P4/5, zodat ook deze creatie 'officieel' als Ferrari door het leven gaat.
inderdaad ik sluit mij hierbij aan voorlopig zal de p 4/5 alleen door bbr worden gemaakt en is naar mijn weten gewoon de mooiste. bbr kennende
en de rest van de modellen die er nu al zijn, gewoon ilegaal
heb er al wat gezien en vindt het niet veel bijzonders ik wacht en ga gewoon voor de bbr that's it!!!
en de rest van de modellen die er nu al zijn, gewoon ilegaal
heb er al wat gezien en vindt het niet veel bijzonders ik wacht en ga gewoon voor de bbr that's it!!!
ok bbr heeft zo i zo de licenties om ferrari's te blijven produceren ook de nieuwere modellen maar of zij deze maken heb nog geen iedee maar ik zij al bbr kennende komt ie wel maar ja hoelang ze leveren schitterend spul maar de LEVERTIJD........................ die italiaanen daar in saronno
je kunt nooit op ze rekenen.
je kunt nooit op ze rekenen.
- forzamasta
- Contacteer:
http://www.littlebolide.com/product_inf ... 71b84fba23
kijk hier voor meer fotos van de prachtige bordoux rode Fiorano...
En kijk hier voor meer fotos van de F430 Challenge modena racing..
kijk hier voor meer fotos van de prachtige bordoux rode Fiorano...
En kijk hier voor meer fotos van de F430 Challenge modena racing..
-
- Moderator