Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo schreef:Dat zou een behoorlijke kapitaalvernietiging zijn als ze dat zou doen.
Jij kent anja nog niet hé
Vorig weekend ben ik met een 2e hand ducati 750 supersport gaan rijden van een vriend met de intentie om evnt te kopen, maar ik werd bijna doodgeschoten door haar ogen midlifecrisis noemt ze dat...... maar ik snap hem niet
Hopla, en dan ligt die malle duo-set ineens in de plaatselijke Albert Heijn in de Bonus..
De Aston aan junior verpatst voor een appel en een ei, en nu op zoek naar de versie zonder headset!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Hopla, en dan ligt die malle duo-set ineens in de plaatselijke Albert Heijn in de Bonus..
De Aston aan junior verpatst voor een appel en een ei, en nu op zoek naar de versie zonder headset!
ha goed om te weten dat deze bij AH ligt!!!!
Maar er is nog geen versie zonder headset uitgebracht door mattel, door disney weet ik niet.
Waarschijnlijk een Disney-release dan. Onderdeel van 10 car pit crew chief set o.i.d., dus op zoek naar een mafketel die zo een set uit elkaar scheurt en in delen verkoopt.
Laatst gewijzigd door Jolly Club op vr 05 apr 2013 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
coolpappa04 schreef:
Vorig weekend ben ik met een 2e hand ducati 750 supersport gaan rijden van een vriend met de intentie om evnt te kopen, maar ik werd bijna doodgeschoten door haar ogen midlifecrisis noemt ze dat...... maar ik snap hem niet
Veel mannen van respectabele leeftijd vergrijpen zich aan een dikke brommer of een hobby-auto, anderen aan jongere vrouwen. Je zou haar kunnen laten kiezen..
coolpappa04 schreef:
Veel mannen van respectabele leeftijd vergrijpen zich aan een dikke brommer of een hobby-auto, anderen aan jongere vrouwen. Je zou haar kunnen laten kiezen..
hahahaha, lol!!!!
Met een dikke brommer heb je natuurlijk wel meer kans bij jongere vrouwen hé