Hopelijk komen die inderdaad nog een keer in 1:18 schaal, het lieft nog van een behoorlijke fabrikantDe Shelby's zijn zogoed als compleet Ron, bij de Mustangs is er nog het eeuwige gat tussen 1976 en 1984 (de kleine Mustang II en III) welke geen enkele fabrikant in z'n cataloog heeft staan uitgezonderd schaal 1:64........we blijven hopen op een grotere schaal
![]()
Welly heeft een '83 SVT en ik meen dat ik laatst ergens een GT uit '97/85 ben tegengekomen of dat die op de rit stond.FordMustangGT schreef:Hopelijk komen die inderdaad nog een keer in 1:18 schaal, het lieft nog van een behoorlijke fabrikantDe Shelby's zijn zogoed als compleet Ron, bij de Mustangs is er nog het eeuwige gat tussen 1976 en 1984 (de kleine Mustang II en III) welke geen enkele fabrikant in z'n cataloog heeft staan uitgezonderd schaal 1:64........we blijven hopen op een grotere schaal
![]()
![]()
Leuke Ford Pick-up heb je te weten scoren, Guy, ziet er kek uit
De Pick Up is een F1 , de F100's zijn er pas gekomen vanaf 1956 en die Boss 302 Mustang van Welly zit eveneens in m'n collectie (de blauwe) , en ja zolang het maar Ford is verzamel ik het dus Mustangs inbegrepenschuifelhoofd schreef:Mooie pickup Bondracer, maar is het geen F100 ipv F1?
Welly heeft erg mooie Ford USA modellen, zoals de Mustang Boss 302 uit 1969.
Voor hun prijs erg mooi afgewerkte modellen. Er zijn er nog een groene, zwarte en witte versie van,
maar ik ga stoppen bij deze. Verzamel je Mustangs? Of alleen bepaalde modellen/jaren?