Ferrari10flrb schreef:Als buitenstaander zul je nooit echt weten waarom men voor een bepaalde coureur kiest of juist niet. In de wereld van de f1 is niet altijd alles te verklaren.
Misschien heeft Albers wel een grote mond gehad tegen meneer Haug. Of te aardig tegen zijn dochter of vrouw geweest. Of Albers wilde gewoon racen ipv testen, wie weet Mercedes vind Nederland niet interessant genoeg. Of St Paul heeft een hekel aan Albers.
Niet tegen Albers als persoon. Ik ken hem namelijk niet persoonlijk. Wel tegenover de houding van het team en Albers. Zit gewoon weinig realisme in als je voor het seizoen gaat roepen een podium plaats te halen terwijl je team bestaat uit wat over het paard getilde mannetjes en met hun kop in de wolken zitten. De passie die Maarten de Bruin had en 9 jaar aan heeft gewerkt wordt verkracht voor een pleziertje van sukkels die denken dat de wereld van hun is en alles kan. Grappig hoe een man als Mike Gascoigne, iemand die
wel wat weet van F1, dat slappe gel*l van die lui gelijk de kop indrukt met de opmerking dat ze weinig hoeven te verwachten en uiteindelijk ook keihard gelijk krijgt.
Ben nog steeds van mening dat het merk op het spel gezet wordt voor het pleziertje of melkkoe van een paar mensen die als het misgaat hun handen er snel van af trekken en anderen met de brokken laten zitten, niks passie. En als ik zou mogen kiezen dan heb ik liever een Nederlands automerk wat originele en uitzonderlijk ontworpen superwagens bouwt dan een Nederlands F1 team wat elk weekend het lachertje van het veld is. Maar het is goed voor de reclame? Kijk naar Lamborghini.... Bij Lamborghini zitten achter de schermen wel mensen met een passie en die weten dat je in hun markt geen gekke dingen moet doen, want 1 fout kan het einde van het merk zijn.
Ferrari10flrb schreef:
En natuurlijk is Trust niet vergelijken met Mercedes en Spyker niet met Prodrive. Dat weet iedereen. Wederom een open deur.
Slaat nergens op. Het gaat mij helemaal niet om de vergelijking tussen Mercedes en Trust. Gaat mij er om dat Mercedes, 1 van de 6, pijlers in de F1 niet voor Albers kiest maar Paffet etc. En wat de reden daar van is.... Iig geen geld, dus blijft er weinig anders over dan kwaliteit als F1 rijder. Want Hamilton mag die vrouw van Haug voor alles uitmaken wat hij wil, neem dat maar aan. En Spyker vergelijk ik niet met Prodrive. Ik zeg alleen dat de kans dat Prodrive, gezien de contacten met Ron Dennis, gaat samenwerken met Mclaren veel groter is en ik liever via die weg de kansen in de F1 geprobeerd had dan met de combo Spyker/Trust.
Maar Albers had geen keus, Mercedes heeft genoeg mensen waar ze meer in geloven. Verstappen zal dat niet bevestigen in Spa, maar ik zal niet ontkennen dat ik me suf lach als hij er onder weet te duiken.
In zijn derde Formule 1-race in Bahrein schrijft Hamilton geschiedenis door in zijn eerste drie races als Formule 1-coureur telkens op het podium te finishen. Hij is de eerste debutant in de geschiedenis van de Formule 1 die dit weet te presteren. Zondag 13 mei 2007 eindigt hij weer op het podium tijdens de Gp van Spanje op het circuit van Catalunya op de 2e plaats achter winaar Felipe Massa met de Ferrari, teamgenoot Alonso eindigt als 3e. Door de 2e plaats tijdens de GP van Spanje neemt hij voor het eerst in het seizoen 2007 de leiding in het kampioenschap. Hij breekt hiermee het record van de jongste WK-leider uit de geschiedenis. Het vorige record stond op naam van Bruce McLaren, stichter van Hamiltons huidige team.
Grappig feitje. Wist zelf niet eens dat Bruce dat record nog had.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.