Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ben ff een weekje niet op het forum geweest, en zie wat ik gemist heb
Als MB fan, heb ik zeker een grote voorliefde voor je verschillende MB's
wat mij opviel, de Schuco VW T2 bus,
en dan nog een paar echte Porsche klassiekers en een pracht van Bugatti
Na 2 jaar niet meer actief te zijn geweest op dit forum ben ik weer terug. Heb niet helemaal stilgezeten en ben wel doorgegaan met het kopen van modelautos. Mijn laatste aankoop is reden om me weer hier te melden met een update. Vandaag is een langgekoesterde wens in vervulling gegaan: de Ford Mustang van Danbury Mint, schaal 1:12 is gearriveerd. Wordt niet meer gemaakt en is een zeldzaamheid om te kopen. Ik heb hem gevonden op Ebay waar hij was aangeboden maar uiteindelijk niet verkocht. Ik heb de eigenaar benaderd en wat bleek: hij had hem nog steeds en wilde er wel vanaf. De auto zat nog nieuw in de doos, was nooit echt uitgepakt en verkeert dus in nieuwstaat!!! Zodra ik iets meer tijd heb kom ik met foto's, ook van de andere modellen die ik de afgelopen tijd verzameld heb (oa 2 gigantische brandweerauto's schaal 1:18), en 2 1:12 Kevers en nog een paar. Tot gauw!!!!
Gerrit78 schreef:welkom terug!!
ik wacht op je mustang pics...ben helemaal gek van mustangs.
Dan ken je de 1:12 van Danbury Mint vast wel Alles werkt: lampen, de kap, richtingaanwijzers enz enz. Hoop dat ik komend weekeinde wat foto's kan maken en plaatsen.