Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Kun je natuurlijk bij een modelletje van die leeftijd verwachten. Het model wordt nog verder gedetailleerd. Met een likje verf ziet die ruitenwisser er een stuk beter uit.
vergeet geen foto's te nemen als je ze geschilderd hebt
Ik denk dat dat al erg veel scheelt.
Vroeg had ik matchbox speelgoedwagentjes, die oude hadden ook van die smalle bandjes die af en toe afbraken. Daar moest ik meteen aan denken.
Eigenlijk komen ze uit de fabriek van High Speed/ DeA en worden ze ook door Schuco in hun junior Line verkocht. alleen is dan de RSR in een achtelijk lelijke kleur zuurstok roze.
Heb ze op Eaby gekocht bij dezelfde verkoper, dus kan ik de verzendkosten lekker over de modellen spreiden. Dat komt dan op EUR 2,00 per model neer Heb voor de goedkoopste EUR 2,00 betaald en de duurste was EUR 5,50 Maar bij de handelaren op Ebay kom je ze meestal voor een prijs van EUR 8,00 tegen