congrats

I´m going to watch planes soon and I thought....well there could have been a Veyron racing against them on the pitlane

Je bedoelt Ichigoexit schreef:inderdaad, zeer leuke aanwinsten!!!
![]()
die 'miss aardbei', is moeilijk te vinden? die intereseert me nog om aan iemand te geven!
Es zoeken op ebay nu!
Hoi Alain, van de tomcat zijn er 2 versie's nl echo en bravo, de laatste is degene op de foto maar echo is nogal moeilijk te vinden en heb ik nog niet, deze heeft een rode helm....alain_1978 schreef:Amaai weer een aantal toffe cars en planes erbij Peter.
Die Tomcat is echt super! En de Miss Aardbei en de Dracula Mater zijn gewoonweg schitterend!![]()
![]()
![]()
![]()
paintjob is niet nodig, gewoon polijsten en in de was zetten, bovenste deel is al gedaan....moeten wel een nieuwe ruit steken maar is niet zo evident....Ricardo schreef:Dat is toch wel een hele fraaie boot hoor. Even een nieuwe paintjob en hij lijkt weer als nieuw. De Cars zijn uiteraard ook weer geweldig. Hopelijk zien we binnenkort wat actiefoto's van de boot.
hmm, THXcoolpappa04 schreef:Je bedoelt Ichigoexit schreef:inderdaad, zeer leuke aanwinsten!!!
![]()
die 'miss aardbei', is moeilijk te vinden? die intereseert me nog om aan iemand te geven!
Es zoeken op ebay nu!, is een chase dus iets moeilijker te vinden in de winkel, maar op e-bay kom je ze idd wel tegen hoor!!
exit schreef:hmm, THXcoolpappa04 schreef:Je bedoelt Ichigoexit schreef:inderdaad, zeer leuke aanwinsten!!!
![]()
Es zoeken op ebay nu!, is een chase dus iets moeilijker te vinden in de winkel, maar op e-bay kom je ze idd wel tegen hoor!!
met die naam vind ik ze direct op ebay en besteld!