Rico's models: 2025-04-23 AM DB5 007 Thunderball MiniGT 1:64
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Rico's models: 08/09 Land Rover SVX
Mooie Land-Rovers , Ricardo !
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Hele mooie modellen. Wie is de fabrikant van de groene?
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Minichamps! Ook een erg fraai modelNelis schreef:Hele mooie modellen. Wie is de fabrikant van de groene?

Leuk om 60 jaar evolutie op 1/18e te zien...
Een Classic zou wel mooi zijn bij dit duo:

Een Classic zou wel mooi zijn bij dit duo:

Re: Rico's models: Land Rover SVX
Hier heb je maar 1 smilie voor:

Ricardo schreef: Helaas mist er een achterlamp.
Erg goed of TE goed?Ricardo schreef:De details zijn erg goed te noemen.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Ik heb deze ook voorbij zien komen, mooie versie en de details zijn inderdaad prima. Ik had daar eerder m'n twijfels over, maar het is in het echt ook een basic model en wat er aan detaillering is, hebben ze gewoon goed gedaan. Goedkoop zal het niet zijn, zeker met de steeds grotere kans op import heffing, maar ik snap dat jij deze wil hebben.
Ik ben zelf erg benieuwd naar de Kyosho, maar nieuwe UH's zijn ook niet verkeerd. De prijzen zijn daarvan ook de pan uit gerezen....
Ik ben zelf erg benieuwd naar de Kyosho, maar nieuwe UH's zijn ook niet verkeerd. De prijzen zijn daarvan ook de pan uit gerezen....
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad details zijn gewoon zoals ze moeten zijn. Erg basic zoals deze auto in echt ook is. Moet zeggen dat de prijs mij mee is gevallen. Heb er in totaal 85 euro voor moeten betalen. De UH gaan straks ook een kleine 60 euro kosten en de Kyosho een kleine 120. Al met al dus zeer tevreden over prijs-kwaliteit.Mr. Dj M. schreef:Ik heb deze ook voorbij zien komen, mooie versie en de details zijn inderdaad prima. Ik had daar eerder m'n twijfels over, maar het is in het echt ook een basic model en wat er aan detaillering is, hebben ze gewoon goed gedaan. Goedkoop zal het niet zijn, zeker met de steeds grotere kans op import heffing, maar ik snap dat jij deze wil hebben.
- Mr. Dj M.
Dat is zeer netjes Rico, 85 euries!
Geen import douane dus?
Geen import douane dus?
- aficionado
Wat blijven die Land Rovers toch stoer he!
Mooie toevoeging en de duoshots zijn zelfs EPIC!
Mooie toevoeging en de duoshots zijn zelfs EPIC!

-
- Moderator
Update over het hoofd gezien...
Mooie toevoeging Rico
Mooie toevoeging Rico

60 jaar tussen de beide Land Rovers en toch is het design nog steeds hetzelfde. Blijkt maar weer dat het tijdloze wagens zijn. Mooi verkleind ook! 

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Nee gelukkig niet Chinese meneertje heeft er een waarde aan gehangen van 25 dollar.Mr. Dj M. schreef:Dat is zeer netjes Rico, 85 euries!
Geen import douane dus?
- Jolly Club
Mooie update Rico, al doet de buizelarij van de rolkooi een beetje bovenmaats aan.
En wat die evolutie betreft; iets wat geniaal is hoef je niet verbeteren! Uit het feit dat ELKE auto tegenwoordig binnen 5 jaar 3 facelifts krijgt kun je afleiden dat de kwaliteit van de ontwerpen er de laatste jaren niet beter op geworden is. De marketeers zullen roepen dat de markt deze veranderingen vraagt, maar de aanhoudende populariteit van auto's als de oude Land Rover en de Mini, tonen aan dat spullen best 50 jaar hetzelfde mogen blijven. Het oer-ontwerp moet echter wel van legendarische briljantie zijn, en juist daar ontbreekt het praktisch altijd aan. Hoeveel modellen die in 2013 op de markt kwamen hebben over 40/50 jaar klassieker status

En wat die evolutie betreft; iets wat geniaal is hoef je niet verbeteren! Uit het feit dat ELKE auto tegenwoordig binnen 5 jaar 3 facelifts krijgt kun je afleiden dat de kwaliteit van de ontwerpen er de laatste jaren niet beter op geworden is. De marketeers zullen roepen dat de markt deze veranderingen vraagt, maar de aanhoudende populariteit van auto's als de oude Land Rover en de Mini, tonen aan dat spullen best 50 jaar hetzelfde mogen blijven. Het oer-ontwerp moet echter wel van legendarische briljantie zijn, en juist daar ontbreekt het praktisch altijd aan. Hoeveel modellen die in 2013 op de markt kwamen hebben over 40/50 jaar klassieker status

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -