Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
2005:
T. Monteiro - Jordan Toyota EJ15 3rd Place USA GP Limited Edition 1.872 [400 050118]
Helaas heeft Minichamps er zich gemakkelijk van afgemaakt en heeft het model geen speciale verpakking. Zal wel te maken hebben met het feit dat het T. Monteiro betreft . Maar toch leuk om in de verzameling te hebben .
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas heb ik het de afgelopen en de komende tijd erg druk met mijn werk. Ik zal mijn vader eens vragen of hij met z'n Nikon D70 wat mooie platen wil gaan schieten.
Ik begrijp natuurlijk dat jullie graag mijn verzameling willen aanschouwen, dat wil ik zelf ook weer .
Diciotto schreef:[..]
Nice update trouwens, al is Lazarus nu niet meteen iets wat op een auto thuishoort
Lazurus heeft in dit geval niets met drank en wilde feesten te maken ...al weet je het bij Eddie Jordan maar nooit.
De boodschap 'Lazurus' is een verwijzing naar een bijbels figuur die herrijst uit de dood. Eddie Jordan vond dit een toepasselijk synoniem voor de verrijzenis van zijn eigen Jordan Grand Prix in de winter van 2003 na een bijna faillisement. Helaas hielpen de vredesboodschappen die gedurende het seizoen op de engine cover stonden maar matig: slechts 5 punten werden er gescoord en het team werd verkocht aan MF1.
Lazurus heeft in dit geval niets met drank en wilde feesten te maken ...al weet je het bij Eddie Jordan maar nooit.
De boodschap 'Lazurus' is een verwijzing naar een bijbels figuur die herrijst uit de dood. Eddie Jordan vond dit een toepasselijk synoniem voor de verrijzenis van zijn eigen Jordan Grand Prix in de winter van 2003 na een bijna faillisement. Helaas hielpen de vredesboodschappen die gedurende het seizoen op de engine cover stonden maar matig: slechts 5 punten werden er gescoord en het team werd verkocht aan MF1.