Collectie van Maarten G (voornamelijk 1:18) Update 25-11
Hier een voorbeeld van de 550 Maranello, hij is wel een beetje los gegaan dus let daar niet op, zal het een dezer dagen ff lijmenCSL schreef:Wil je nog wat meer foto's er op zetten van de auto's met Nederlands kenteken? Misschien als het kan zelfs van de F40?

Dat witte onder het kenteken ziet er erger uit dan het is overigens, niet dat er hele lijmresten onder hangen..

Van het Autogespot forum nog wel een mooie pic, van iemand anders:

Foto van de F40 kan ik zo snel ff niet vinden, mocht ik hem ergens tegenkomen ergens op een forum zal ik hem plaatsen

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Dit is een erg leuke richting in modelauto's verzamelen.
Maar ben je niet bang vroeg of laat problemen hiermee te krijgen.?
Wat ik dan vooral bedoel is dat je bestaande auto's van het juiste kenteken voorziet, en op internet zet....ik kan me voorstellen dat sommige eigenaars hier misschien wel eens problemen over kunnen gaan maken.
De meeste l u l l o o s lopen immers nog altijd buiten een inrichting rond.
Veel mensen dekken hun kenteken ook af als ze een foto van hun (1:1) auto maken en op internet plaatsen. (voor wat dan reden dan ook).
Ik zeg niet dat dit onvoorwaardelijk zo is,....maar kan me er wel iets bij voorstellen.
Zo heb ik onlangs nog een ontzettende rel gehad met een Nederlandse coureur (Olivier Tielemans
) omdat hij het niet eens was met een commentaar wat ik bij zijn model had geplaatst. (gelijkwaardig commentaar was overigens op vele sites te lezen).
Maar veel mensen hebben een uitermate kort lontje.

Maar ben je niet bang vroeg of laat problemen hiermee te krijgen.?
Wat ik dan vooral bedoel is dat je bestaande auto's van het juiste kenteken voorziet, en op internet zet....ik kan me voorstellen dat sommige eigenaars hier misschien wel eens problemen over kunnen gaan maken.
De meeste l u l l o o s lopen immers nog altijd buiten een inrichting rond.

Veel mensen dekken hun kenteken ook af als ze een foto van hun (1:1) auto maken en op internet plaatsen. (voor wat dan reden dan ook).
Ik zeg niet dat dit onvoorwaardelijk zo is,....maar kan me er wel iets bij voorstellen.

Zo heb ik onlangs nog een ontzettende rel gehad met een Nederlandse coureur (Olivier Tielemans

Maar veel mensen hebben een uitermate kort lontje.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18