Benieuwd of Jurassic dan wel met z'n eigen chassis komt, die hebben ze ook maar twee ofzo...
Yep, er zullen buiten het stadion en in het stadion tijdens de PitParty en in de rondgang bij de tribunes voor, tijdens en na de shows meerdere verkooppunten zijn met oa. diecast 1/64's - 1/43's - 1/24's, posters, DVD's, handtekeningen-boeken, T-shirts, petjes, knuffels, vlaggen en wimpels enz enz enz . te koop zijn...Manuel147 schreef:Shit zie deze topic nu pas ik ga volgende week ook heb er al enorm veel zin in mijn zoontje van 4 gaat ook mee die vind het helemaal geweldig moet zeggen op Jetix laten ze het ook best wel vaak zien dus die kids worden al vroeg geinspireerd![]()
Kun je voor de kids ook leuke gadgets kopen daarzo zal vast wel
Jazeker, ook daar is veel verschillende merchandise te koop!!skyline_fanatic schreef:Kun je in België dan ook dingen kopen?
Ik ga alvast wat sponsering zoeken bij mijn ma
Ben ik absoluut NIET met je eens!!!Corvetteboy schreef:Zo een troep, en er dan zoveel geld voor betalen![]()
Wat een afzetters!
Wat die kerels in NL en BE doen tijdens hun shows trekt echt op niets.
Ga je beter eens gaan kijken in de States, heb daar nog maar alleen een demo gezien en die alleen al is al beter dan de shows in Europa