Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
marco.groenhof schreef:Mjah ik wil ook wel eens naar Houten...
En nogmaas:
Als er mensen zijn die willen meerijden in een 206 op lpg meld zich maar even bij mij...
De tijd zal rond 15:00 uur zijn, ik ga morgen bevestigen dus wil je alsnog niet mee dan graag morgen voor 14:00 even aangeven!
De prijs weet ik nog niet precies, maar hier alvast een uitgangpunt: http://www.defabrique.nl/karten/arrange ... sonen.aspx
Let op, dit zijn arrangementen incl. eten, de helft zal dit niet doen dus ga ik even kijken wat ze los aan kunnen bieden, maar dan weet je ongeveer wat je kan verwachten als je blijft eten.
Laatst gewijzigd door Markopolo op zo 01 jul 2007 22:40, 9 keer totaal gewijzigd.
Als dit ong. prijzen zijn dan houd het voor mij helaas op, misschien als het zonder eten de helft goedkoper is dat het dan wel kan maar anders moet ik het helaas afzeggen
En hoevele heats gaan het worden..
Als het 1 heat is plus eten houd het voor mij ook wel op.. Dat zou mij dan namelijk 60 euro kosten(incl. reiskosten)
Ik kan daar verder ook weinig aan doen, maar je moet van het 50/50 principe uitgaan, Stel dat we die van 60 euro zouden nemen is 30 euro voor het karten en 30 euro voor het eten echt niet duur.