Vette fotoTimKaa schreef:Hier is mijn bijdrage, met echte belgishe frieten op de achtergrond![]()
i124.photobucket.com/albums/p27/timkaa7777/friet2.jpg
Montezemolo schreef:[..]
Vette foto![]()
Mont.
waar is de mayonaise??TimKaa schreef:Hier is mijn bijdrage, met echte belgishe frieten op de achtergrond![]()
i124.photobucket.com/albums/p27/timkaa7777/friet2.jpg
Mooie foto, ik wil de pret niet bederven maar... is zo'n randje om de foto wel toegestaan? Het voegt heel wat toe, waardoor de foto nog sterker lijkt. Maar het zit niet in de originele foto, het is later toegevoegd. Dan kun je wel zeggen dat mensen dat weten en alleen naar de originele foto kijken bij het stemmen, maar toch, onbewust zul je die foto toch mooier vinden dan dezelfde foto zonder dat randje.the_stig schreef:[..]
![]()
Dit is mijn inzending voor deze wedstrijd.
img443.imageshack.us/img443/5817/img0195copykp4.jpg
Bedankt voor het complimentDaChrist schreef:[..]
Mooie foto, ik wil de pret niet bederven maar... is zo'n randje om de foto wel toegestaan? Het voegt heel wat toe, waardoor de foto nog sterker lijkt. Maar het zit niet in de originele foto, het is later toegevoegd. Dan kun je wel zeggen dat mensen dat weten en alleen naar de originele foto kijken bij het stemmen, maar toch, onbewust zul je die foto toch mooier vinden dan dezelfde foto zonder dat randje.
In de regels staat dat subtiel nabewerken mag, maar dit?
Ik gun je een goede positie in de top 3, sterker nog, ik vind je foto zelf ook 1 van de beste tot nu toe, maar eerlijk is eerlijk
de FXX met dat wit op de motorkapthe_stig schreef:[..]
![]()
Dit is mijn inzending voor deze wedstrijd.
img443.imageshack.us/img443/5817/img0195copykp4.jpg
Te grootjochen schreef:op aanvraag van Montezemolo
mijn inzending
i169.photobucket.com/albums/u218/jochen_GT/IMG_2105.jpg