F1 Grandprix SPA
- roelie 007
- Schaal: 1:43
Re: F1 Grandprix SPA
Even dit topic van vorig jaar afgestoft omdat de GP in Spa-Francorchamps er weer aankomt.
Ik ga er heen dit jaar heen en wil graag weten of ik met m'n bronze ticket (staanplaatsen) wel langs het hele circuit kan/mag lopen of dat er nog ergens bewakers staan die je tegen houden om duistere redenen. En mag je na afloop van de race nog de baan op? Of is dat niet meer?
Ik ga er heen dit jaar heen en wil graag weten of ik met m'n bronze ticket (staanplaatsen) wel langs het hele circuit kan/mag lopen of dat er nog ergens bewakers staan die je tegen houden om duistere redenen. En mag je na afloop van de race nog de baan op? Of is dat niet meer?
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Volgens mij mag je gewoon overal waar je kan komen komen, maar na de verbouwing zijn flinke stukken niet meer toegankelijk zoals het hele stuk voor de busstop. Na de race mag je gewoon de baan op ja. Wel eerst ff rustig de pitsdoorzoeken, courreurs lastig vallen en niet proberen om als eerste in de file te staan...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
http://www.f1belgium.com/nl/pages/plan- ... bunes.aspx
Vanaf G6 (Bus Stop) tot G3 (Eau Rouge) is het geen Bronze. De mooie publieksplekken bij de Bus Stop en langs Blanchimont zijn de laatste jaren verdwenen...
Vanaf G6 (Bus Stop) tot G3 (Eau Rouge) is het geen Bronze. De mooie publieksplekken bij de Bus Stop en langs Blanchimont zijn de laatste jaren verdwenen...
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Hmm volgens dat kaartje is het stuk van blanchimont tot aan de (busstop)chicane nog wel brons, maar daar kan je toch alleen op het pad? Toch niet meer daar op de helling zitten right?
NIW: heb vorig jaar in de eerste knik van pouhon gezeten, prima plek opzich!
NIW: heb vorig jaar in de eerste knik van pouhon gezeten, prima plek opzich!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
Nog maar een dag .... en dan is het zo ver! 

Kom maar op met de verhalen en natuurlijk de foto's!