Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
1. tripoux (heel mooi in beeld gebracht!!!)
2. Harm-Jan (knap, de wagen komt precies uit de foto door de felle kleur)
3. DaChrist (knap de grote en de kleine broer recht over elkaar, originele foto)
Ben zeer content met mijn 2de plaats en dank aan allen voor jullie stemmen
Eveneens proficiat aan de winnaar Lassy en aan Da Christ , het was een scherpe strijd
Voor de rest eveneens bloemen aan de andere deelnemers , er zaten weer mooie pics tussen.
Bondracer
Bondracer schreef:Ben zeer content met mijn 2de plaats en dank aan allen voor jullie stemmen
Eveneens proficiat aan de winnaar Lassy en aan Da Christ , het was een scherpe strijd
Voor de rest eveneens bloemen aan de andere deelnemers , er zaten weer mooie pics tussen.
Bondracer
rpi schreef:
Is het wellicht een idee om op het forum voorblad de winnende foto('s) te plaatsen. Extra eer voor de winnaar en voor MAF een mooie binnenkomer.
Top! Bedankt iedereen voor jullie stemmen!
Bondreacer en DaChrist; ook jullie van harte!
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik snel een nieuwe fotowedstrijd kan organiseren, ik wordt binnenkort namelijk voor de eerste keer papa! Spannende tijd dus!
Als het mij deze week niet gaat lukken, laten we zeggen uiterlijk zondag 18 november, dan mag de nummer 2 Bondracer het overnemen...als hij dat geen probleem vindt natuurlijk