Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Maar ik wens jou en jou gezin veel sterkte de aankomende tijd.
Hopelijk komt het goed met je vader.
Zodat jullie een frisse start van 2008 kunnen gaan maken.
Veel sterkte toegewenst in deze minder leuke periode!
Dat is nieuws wat heel hard aankomt en zeker met de feestdagen nog is extra impact heeft. Hoop dat er toch nog iets aangedaan kan worden. Wens jou en je familie heel veel sterkte toe
Dit is inderdaad een modelautoforum, maar ik heb zelf kunnen ondervinden hoeveel hier meegeleefd wordt met andermans wel en wee. Dat maakt dit forum absoluut uniek en geweldig . Thanks, guys
Laatst is pa weer naar het ziekenhuis geweest. In Leiden deze keer, om een punctie van de lymfeklier te nemen. Donderdag kregen we uitslag. Het is een tumor.. Ze gaan bestralen en chemokuren doen, opereren is niet zinvol.
Maar het belangrijkste is, of het een uitzaaiing vanuit de longen of vanuit de darmen is.
Als het vanuit de darmen is, kan het al eerder zijn ontstaan, omdat pa het al eens in de darmen heeft gehad. Dan hoeft het daar dus niet te zitten.
Als het vanuit de longen is, zal dat betekenen dat er dus ook een tumor in de longen zit... omdat pa het daar nooit eerder heeft gehad...
We horen binnenkort of het vanuit de darmen of de longen is uitgezaaid..
Ik laat het dan weer weten.
Dat is wel weer heel onzeker makend nieuws Jaap. De ellende is steeds dat je alleen maar kan afwachten tot er weer nieuws is en afwachten hoe die behandeling aanslaat. Een rot ziekte is het. Wens je pa sterkte! En jij natuurlijk ook Jaap