Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Maarruh, ga je nu al van je duidelijke verzamellijn afwijken met de F-350? Of heeft die ook veel met de Hummer te maken?
Ja ik weet het, maar wou deze ook zó graag!:P
Heb `m wel op een minder prominente plek gezet! xD
Tom_Aston-Martin schreef:wow wat een mega update!! echt mooi, maar waarom heeft de 1:18 H1 van die gekke banden??
Weet niet, beetje verouderd lijkt wel...
Als je er met een natte doek over gaat zijn ze weer helemaal zwart. Heb ik vaker gehad met Maisto Hummers... Maar vind het `m op zich niet mistaan! xD Heeft wel wat bruuts!:P
Laatst gewijzigd door Vortec op wo 16 jan 2008 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
maikel schreef:Nu zie ik m wel hij is erg gaaf die zwarte , al lijken de wielen wel zwaar verkleurd
Weet niet, beetje verouderd lijkt wel...
Als je er met een natte doek over gaat zijn ze weer helemaal zwart. Heb ik vaker gehad met Maisto Hummers... Maar vind het `m op zich niet mistaan! xD Heeft wel wat bruuts!:P
En de volgende is binnen. 1:18 Cadillac Escalade ESV 2003 van Ricko!
Een mengeling van zeer getailleerd tot niet gedetailleerd. Kreeg er een speciaal stokje bij om de deuren enzo te openen. De stoelen kunnen voor- en achterover, achterstoelen kunnen ingeklapt worden. Zowel die in het midden als helemaal achterin. Zou z.s.m. foto`s posten!
Nu nog de Hummer H1 van Solido en de H1 van Del Prado. Beide 1:43!
ik kan m neit zo geod zien! De foto's zijn erg onduidelijk en twee doen het niet Maar heb even op internet gezocht en hij ziet er tof uit Misschien eens buiten foto's maken??? die zijn veel duidelijker vaak!
Tom_Aston-Martin schreef:ik kan m neit zo geod zien! De foto's zijn erg onduidelijk en twee doen het niet Maar heb even op internet gezocht en hij ziet er tof uit Misschien eens buiten foto's maken??? die zijn veel duidelijker vaak!
Heb ze even snel genomen! Moet zo weg...
Zal ze binnenkort ook even opnieuw uploaden!
Hopen dat ze het dan wel doen...
( ik kom dus terug op de update!)