WRC 2009
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Re: WRC 2008
Goed gereden van Latvala.
Ik wist wel dat hij vroeg of laat eens ging winnen, maar zo snel had ik niet verwacht.
Ik wist wel dat hij vroeg of laat eens ging winnen, maar zo snel had ik niet verwacht.

Voor de rallyfans onder ons: zie hier het knusse interieur van een Fiat Punto S2000.
http://www.kristiansohlberg.com/fiatpun ... index.html
http://www.kristiansohlberg.com/fiatpun ... index.html
Laatst gewijzigd door Rule op di 12 feb 2008 12:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Ooit eens gezien op het dashboard van een WRC: "Drive it like you stole it".
heel erg goed gedaan van de erg jonge latvala en gewoon de snelste en loeb kwam er ook niet aan de eerste paar proefen.
en hij is erg goed en het licht er aan wat hij op het asvalt doet anders is hirvonen tweede rijder voor hij het weet.
en van merksteijn heeft het redelijk gedaan heeft veel tijd verloren op een proef met een verre sprong, hij sprong het verste van allemaal 35 m.
maar kon de bocht er na niet meer halen.
hij heeft hier 5 minuten verloren, tel je die 5 minuten er bij op staat hij 18 plaats.
zijn zoon is met motorschade uitgevallen.
en mijn persoonlijke favortie na colin mc rea in de rally gg galli is als 3 geeindigd en daaar gaan we dit jaar ook nog wat van zien.
ik vind het een gave kerel met een mooie style van rijden.
en hij is erg goed en het licht er aan wat hij op het asvalt doet anders is hirvonen tweede rijder voor hij het weet.
en van merksteijn heeft het redelijk gedaan heeft veel tijd verloren op een proef met een verre sprong, hij sprong het verste van allemaal 35 m.
maar kon de bocht er na niet meer halen.
hij heeft hier 5 minuten verloren, tel je die 5 minuten er bij op staat hij 18 plaats.
zijn zoon is met motorschade uitgevallen.
en mijn persoonlijke favortie na colin mc rea in de rally gg galli is als 3 geeindigd en daaar gaan we dit jaar ook nog wat van zien.
ik vind het een gave kerel met een mooie style van rijden.
- Jolly Club
Stukje eerlijkheid van Malcolm WilsonFord WRC boss Malcolm Wilson has admitted he did not expect Jari-Matti Latvala to win so quickly after the 22-year-old took a dominant victory in Sweden.
"I had said that it would have been ideal for Jari-Matti to have another year at Stobart. I thought I was right after Monte Carlo but he's proved me wrong here," said Wilson.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Wat enigszins onderbelicht is gebleven is het volgende Scandinavische talent dat vorig jaar al uit de startblokken is geschoten.
Mikkelsen dus. Nóg jonger dan Latvala.
En zoals het er nu naar uit ziet óók erg snel.
Ooit eens gezien op het dashboard van een WRC: "Drive it like you stole it".
klopt goede sponsering en wordt begeleid door gronholm.Rule schreef:Wat enigszins onderbelicht is gebleven is het volgende Scandinavische talent dat vorig jaar al uit de startblokken is geschoten.
dus met andere woorden ford heeft twee talanten voor de toekomst in huis.
Mikkelsen is nog te onbenullig, Ostberg zul je eerder helemaal van voren zien.
Wilson reed ook een sterke rally, viel alleen op de 1 na laatste proef uit.
Verder gaat Loeb het nog druk krijgen met Latvala, is het niet dit seizoen dat zeker volgend seizoen. Latvala is normaal gezien sneller op asfalt dan Gronholm en Hirvonen.

Wilson reed ook een sterke rally, viel alleen op de 1 na laatste proef uit.
Verder gaat Loeb het nog druk krijgen met Latvala, is het niet dit seizoen dat zeker volgend seizoen. Latvala is normaal gezien sneller op asfalt dan Gronholm en Hirvonen.

- Powersprint
- Schaal: 1:18
Succesrudie20vt schreef:ja mooie foto's en volgend jaar ga ik ook naar sweden

Volgend jaar is er geen rally van Zweden, zitten ze in Noorwegen. Gaan we ook naar toe, wat meer sneeuwzekerheid.

oke zo ver had ik nog niet gekeken.Niels schreef:Succesrudie20vt schreef:ja mooie foto's en volgend jaar ga ik ook naar sweden![]()
Volgend jaar is er geen rally van Zweden, zitten ze in Noorwegen. Gaan we ook naar toe, wat meer sneeuwzekerheid.
maar dan gaan we naar noorwegen ook geen probleem
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Uitval was niet de enige ellende van Loeb

- fish88
- Schaal: 1:43
Zeker Peter Solberg fans 

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Nou heren....gezien de uitslag van de vorige rally zal het in mexico wel vuurwerk worden.
De Finse Fordjes willen bewijzen dat het niet komt omdat Loeb uitviel en Loeb wil zijn ego weer repareren door te winnen.
Wie durft er een voorspelling te doen?
Ik zal mijn hand als eerste in het vuur steken
1: Latvala
2: Loeb
3: Hirvonen
4: H Solberg
5: Galli
6: P Solberg
7: Sordo
8: Companc
Lichtelijk gewaagd maar ja
Greetz Richard
De Finse Fordjes willen bewijzen dat het niet komt omdat Loeb uitviel en Loeb wil zijn ego weer repareren door te winnen.
Wie durft er een voorspelling te doen?
Ik zal mijn hand als eerste in het vuur steken

1: Latvala
2: Loeb
3: Hirvonen
4: H Solberg
5: Galli
6: P Solberg
7: Sordo
8: Companc
Lichtelijk gewaagd maar ja

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!