Die gt-r hebben ze goed stil weten te houden, daar had ik nog niks over gehoord!
de superleggera is wel aangekondigd, maar ik heb er verder ook niks van gehoord, we zullen dus waarschijnlijk nog een lange tijd moeten wachtenThomas Bol schreef:Iemand enig idee of AA nog de Gallardo Superleggera uit gaat brengen?
De superleggera komt er van AutoArt in de kleuren geel, zwart en grijsThomas Bol schreef:Iemand enig idee of AA nog de Gallardo Superleggera uit gaat brengen?
Dat zal ik je vertellen.rpi schreef:Wat is het verschil met de vorige AA Veyron's? (ben een leek wat betreft Veyron's)
bij autoart zelf op de site kun je m reserveren voor ongeveer 100 euro, dus dat valt nog een beetje meeMontezemolo schreef:Dat zal ik je vertellen.rpi schreef:Wat is het verschil met de vorige AA Veyron's? (ben een leek wat betreft Veyron's)
In eerste plaats aan de buitenkant de knipperlichten in de spiegels, en de luchtfilters welke groffer zijn,andere velgen, knipperlichten in de voor en achterbumper (welke ik in het model niet terug zie) Spoiler achter is anders, interieur zijn de stoelen anders plus nog een aantal details maar die zal AA wel niet verwerkt hebben.
en de prijs waarschijnlijk![]()
Montezemolo
En deze is wel v.z.v. knipperlichten en EB-logoTom_Aston-Martin schreef:
Hier mogen we er wel over praten!!! WAT EEN AUTO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()