Gr. Dimitry

Dat is helaas ook het meest bekende beeld dat 90% van de nederlanders heeft van ons Joske.Peter Parker schreef:arme Jos daar staat ie weer
Of wat denk je van crash bij de start van de GP in SPA Fanchorchamps?Ik heb nog wel wat ideeen:
Een diorama van Alonso: Een plas water met daarin een dreinende coureur, die aldoor roept hoeveel onrecht hem aangedaan wordt door zijn teamleiding.
Een diorama van C. Albers: Een F1 auto met een rode lantaarn (of een benzineslang).
dat zou in derdaad wel heel vet zijn ja, maar dat kost heel wat auto's denk ik. en er zit er zowieso al 1 bij die nooit isuitgebracht, de tyrrell 026marcel325 schreef:Supermooi gemaakt![]()
Je gaat hopelijk niet die keer namaken toen Jos brandend in de pitstraat stond![]()
Of wat denk je van crash bij de start van de GP in SPA Fanchorchamps?Ik heb nog wel wat ideeen:
Een diorama van Alonso: Een plas water met daarin een dreinende coureur, die aldoor roept hoeveel onrecht hem aangedaan wordt door zijn teamleiding.
Een diorama van C. Albers: Een F1 auto met een rode lantaarn (of een benzineslang).
Nee, dat weet ik wel cker !Vortec schreef:Eindresultaat is erg mooi geworden!
Denk niet dat het bij één dio gaat blijven of wel?:P
Klopt, had ik ook gezien, heb nu ongeveer het juiste formaat, dus binnenkort staat die er ook geod opthe_stig schreef:Prachtig gemaakt Tom.![]()
![]()
![]()
Om nog meer de puntjes op de i te zetten.
Op het stuur staat een plan van monaco, dit diorama was toch van Silverstone.