Diverse ombouwvragen voor Porsche 911

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Hmm idd beetje off-topic, maarre mooie ferrari is dat! Is het een Enzo concept ofzo? Wel een raar ding dat daar uit de motorkap steekt...

Ennuh, die Hifi installatie kan ik me erg weinig bij voorstellen, maar hij moet dus nog in elkaar gezet worden :? ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Das de Ferrari Rossa, in vol ornaat te bekijken op http://www.tuning18.com, dat ding zal wel een onderdeel van het motorblok zijn, teveel vermogen in te kleine ruimte, ja dan komt ie eruit he :mrgreen: model heb ik al eens gezocht maar dacht dat het als schaalmodel gewoon in productie was :?
En k denk wel dat die installatie nog in elkaar gebouwd moet worden ja, anders is het niet veel lijkt me :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
360spider
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 mar 2004 14:58
Locatie: velddriel

Bericht door 360spider »

de bovenstaande ferrari is niet de voorganger van de enzo, maar een concept car gemaakt door de ferrari fabriek in het jaar 2000 met de naam Ferrari Rossa.
deze wagen zal echter nooit op de weg terrecht komen, er zijn er ook maar een enkeling van gemaakt zover ik weet en staan denk ik ook al lang in het museum...

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

de bovenstaande ferrari is niet de voorganger van de enzo, maar een concept car gemaakt door de ferrari fabriek in het jaar 2000 met de naam Ferrari Rossa
Voor welk model is dit dan een concept car? Of is het een studiemodel?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Ik wist dat het niet de voorstudie van de Enzo was hoor, maar duidelijk wel een 'plunderstudie' voor Ferrari, hier en daar ideeën stelen van het design voor in je echte modellen, zoals hier dus de achterlichten :mrgreen: en van de zijkant heeft ie weer iets weg van de Scaglietti (naar mijn mening) maar het iif geen prototype
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5191
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

jelmer schreef:
de bovenstaande ferrari is niet de voorganger van de enzo, maar een concept car gemaakt door de ferrari fabriek in het jaar 2000 met de naam Ferrari Rossa
Voor welk model is dit dan een concept car? Of is het een studiemodel?



360spider schreef:de bovenstaande ferrari is niet de voorganger van de enzo, maar een concept car gemaakt door de ferrari fabriek in het jaar 2000 met de naam Ferrari Rossa.
deze wagen zal echter nooit op de weg terrecht komen, er zijn er ook maar een enkeling van gemaakt zover ik weet en staan denk ik ook al lang in het museum...




Studiemodelletje dus, waarvan er waarschijnlijk een of twee verkocht zijn aan zeer goede Ferrarikopers :mrgreen:
Afbeelding
Gesloten