tsja dan staat de tnt voor de deur en heb je het pakketje in je handen ....
maak je het open en dan ten eerste supermooi verkakt en oo nog kaartjes erin en een mooi modeltijdschrift...
en dan..........de 2 sets wielen ..........pfft dat had ik dus niet evrwacht...wat zijn ze mooi en realistisch!!!!!!!!!!
de set met hoosier banden daarvan zijn de velgen het meest realistisch met echte boutjes
alleen ijn ze te klein van formaat voor mijn rod
en de set die er op komt (zie foto's)
daarvan zijn de achterbanden dezelfde rolomtrek als het originele setje en voor kleiner maar ja dat hoort bij de drag look

er zitten zelfs........old skool trommelremmen bij met ribbels
echt gewoon te gek !!!!!!!!!!!!
ik had visite maar met mijn broertje toch even gekeken en bij 1 velg even het gat wat uitgeboord en een schroefje gepast en dat ging super
morgen op mijn gemak eens rommelen ermee
de foto's zijn even snel gedaan en alles even snel los bij elkaar gezet dus dat ziet er wat raar uit..
ook moet ik nu voor wat gaan slijpen aan het staal onder de grille (moest toch nog wat af hoor)
vandaar de zwarte plaatjes want dit wiel is kleiner dus het ligt nu op de grond en het wiel was net vrij in de lucht
de rijhoogte van het frame vind ik zo wel erg mooi aan de zijkant
dus erg tevreden
de hoosier wielen komen op een volgend rod project in 1:18 en dan zijn ze wel goed omdat dit model eigenlijk formaar gangster was en als rod nu meer schaal 1:16 is geworden