en dan die chargers

prachtig
groeten sander
In feite is zo'n Firebird een Camaro met andere achterlichten en grille. Ik vind ze super! De Olds is ook erg mooi idd. In de film ''Demolition Man'' doet er een mee, weet alleen niet zeker meer welk bouwjaar. Ik dacht een 1971er als ik m'n eigen niet vergis.AutoWolf schreef:Om jaloers van te worden al die Amerikaanse auto's die jij ons toont. Vette kleur groen op de achtergrond ook. Special effectOp zich ben ik niet zo'n die hard fan de Firebird vanwege de voorkant maar die kleur en velgen brengen wel stijl
Die Olds is gewoon gruwelijk met die voorkant
Bij Mustang mania koop je ze nu voor € 85,95 per stuk, dat is erg scherp.AutoWolf schreef:Mooi merk dat Exact Detail hè? Die Mustangs die je daar van hebt zijn ook erg mooi hoorIk probeer er ook nog een keer één te bemachtigen. Je hebt ook een Roadrunner zag ik? Vette coupe
Van GMP hebben ze hele mooie waaronder de "Sledgehammer".. Bekend? Het liefst heb ik zelf een groene by the way. Ook die misschien ooit.
€89,95 is zeker een scherpe prijsNelis schreef:
Bij Mustang mania koop je ze nu voor € 85,95 per stuk, dat is erg scherp.
Ik heb de Oranje Roadrunner met blower van GMP in de pre-order staan.
Je bedoelt de ''Hammer'' denk ik. Die wil ik ook nog wel ja! Die auto is gebouwd door Steve Strope van Pure Vision! Deze ''Hammer'' is in de laatste minuut van de film F&F Tokio Drift te zien en verschillende keren in Fast & Furious (deel 4).
Ik heb toevallig ook de ''making of'' gezien van deze Hammer op Discovery Channel.
De groene Charger is van ERTL/Authentics uitgebracht door Supercar Collectables. (was in een mum van tijd uitverkocht)AutoWolf schreef:€89,95 is zeker een scherpe prijsNelis schreef:
Bij Mustang mania koop je ze nu voor € 85,95 per stuk, dat is erg scherp.
Ik heb de Oranje Roadrunner met blower van GMP in de pre-order staan.
Je bedoelt de ''Hammer'' denk ik. Die wil ik ook nog wel ja! Die auto is gebouwd door Steve Strope van Pure Vision! Deze ''Hammer'' is in de laatste minuut van de film F&F Tokio Drift te zien en verschillende keren in Fast & Furious (deel 4).
Ik heb toevallig ook de ''making of'' gezien van deze Hammer op Discovery Channel.![]()
Eens even kijken op de site van GMP welke dat is, die blower.
Ik bedoel inderdaad de "Hammer". Ik heb een klein stuk gezien van die "making of". Drie delen gekocht & dus gezienvan F&F. 4e koop ik ook nog een keer in de dumpverkoop
![]()
![]()
Nog een vraag: je groene Charger R/T: door wie is die gemaakt?
Wolf.
Welke oranje Mustang bedoel je? Ik heb namelijk helemaal geen oranje Mustang. Is het van de eerste foto?GulfPrideOil schreef:Hele mooie Amerikaanse bakken! Mijn pa verzamelt ze van de jaren 50 & 60 (Brooklin Models & Western Models, enz...) Mooie collectie heb je!
Die oranje Mustang is de max!