Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Ben druk met oppas regelen voor mijn dochtertje en als dat lukt ben ik er zeker bij ! Heb namelijk de pech dat vrouw moet werken en die kleine menemen , dat doe ik jullie maar niet aan
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Rico zal Tamara wel meenemen, en kan Rico alvast oefenen.
Daarnaast koopt Jolly graag te duur spullen voor de kinders en ook Markoplo is dol op kindertjes.
Dus neem je dochter gezellig mee voor de mannen zou ik zeggen.
Alleen uit de buurt houden van Porsche als hij komt
Het is een klein handenbindertje van 19 maanden en ben niet van plan om schadeclaim te krijgen omdat ik even niet oplet , maar ze is wel gek op modelauto's , zit in d'r genen!
En porsche kan altijd met blauw nummerbord komen , taxi of oldtimer
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Kinderen zijn welkom ik werk toevallig op een kinderdagverblijf en ben heel goed met kinderen
Maar weet nog niet zeker of ik ook mee ga dit jaar. Heb een afscheidsfeestje van mijn collega we gaan uit eten en weet dus niet of we op tijd weer in de stad zijn
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Heb een Koreanenactiviteit ...
Mis de roze koeken (?!), de veiling en jullie aanwezigheid dus helaas ook dit jaar weer...
Wens jullie veel plezier en zie de foto's hier vanzelf wel weer verschijnen...