Alfetta72 update 30-03,Minichamps Alfa Romeo GTA 1300 junior
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Mooie verzameling. Je bevind je net als ik op de Italiaanse markt 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Mooi zeker die 2 eerste fotos,zeker de Togi..
De Togi's zijn inderdaad erg mooi,het zijn eigenlijk vrij eenvoudige modellen met weinig detailering,maar toch hebben ze een bepaalde sfeer waardoor ik ze eigenlijk de leukste modellen uit mijn verzameling vind
- MarcoAzzurro
Schitterend Frank, die Conquest 2000 Berlina.
Gekocht via Ebay neem ik aan? Ik heb zelf nog overwogen maar toch maar niet gedaan. Ik ben blij dat hij bij jou terecht is gekomen
Gekocht via Ebay neem ik aan? Ik heb zelf nog overwogen maar toch maar niet gedaan. Ik ben blij dat hij bij jou terecht is gekomen

Klopt Mark,heb ook een paar dagen getwijfeld,maar het model word zo weinig aangeboden dat ik het toch heb gedaan.Heb er geen spijt van het model is erg mooi,en heel erg zwaar en is gemaakt bij SMTS in Engeland in opdracht van het Nederlandse Daimlerhouse.Die hebben de modellen uitgegeven onder het merk Conquest Models.MarcoAzzurro schreef:Schitterend Frank, die Conquest 2000 Berlina.
En hier nog een willekeurige greep uit mijn modellen:

Alfetta 1800,oorspronkelijk een model van Mebetoys,maar geheel aangepast en verbeterd door een Zwitserse modelbouwer.

Giulia Super,Looksmart 1/43

Alfasud 1200,Metro Quattroruote Collection,1/24

2600 Sprint Squadra Mobile,MR,1/43,kleur is fantasie maar vind het wel een mooi model

Alfa Romeo 500,Exoto,1/43, met op de rijplaten een Giulietta SZ van Bang,1/43.

159 Carabinieri,deAgostini,1/43

AR8 Polizia,1/43

Giulia TI en Giulia TI Polizia,Edil,1/43

Alfetta 1800,oorspronkelijk een model van Mebetoys,maar geheel aangepast en verbeterd door een Zwitserse modelbouwer.

Giulia Super,Looksmart 1/43

Alfasud 1200,Metro Quattroruote Collection,1/24

2600 Sprint Squadra Mobile,MR,1/43,kleur is fantasie maar vind het wel een mooi model

Alfa Romeo 500,Exoto,1/43, met op de rijplaten een Giulietta SZ van Bang,1/43.

159 Carabinieri,deAgostini,1/43

AR8 Polizia,1/43

Giulia TI en Giulia TI Polizia,Edil,1/43
- Montezemolo
- Contacteer:
Geweldige Alfa collectie
vooral de Sud roept bij nog wel goede herinneringen op
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- rallywalt
- Schaal: 1:24
- Contacteer:
Re: Alfetta72 collectie
Is er aan die Alfasud 1200 Metro Quattroruote nog aan te komen? Hier in België nauwelijks.
Wouter
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
De Quattroruote serie is mij ook een raadsel,sommige modellen zijn heel makkelijk te vinden,de Giulia Super,de Spider komen heel veel voor,zijn soms al voor onder de 10euro te vinden.Andere zijn weer bijna onvindbaar,zoals deze Sud en de Giulia GT,ook de Alfetta is wat moeilijker te vinden.Op e-bay is alles wel te vinden maar dan betaal je vaak de hoofdprijs.Ik had het geluk dat ik de Sud heb mee kunnen laten brengen uit Italie toen hij net uit was.Nu hebben ze weer een serie Alfa Romeo's van Quattroruote,daar zitten ook leuke tussen zoals de AlfasudQV,Berlina 1750 ,Alfetta GT,maar ook deze serie is moeilijk te vinden,heb er wel een paar gespot op marktplaats,maar ook daar vragen ze veel geld voor.rallywalt schreef:Is er aan die Alfasud 1200 Metro Quattroruote nog aan te komen? Hier in België nauwelijks.
Wouter
- FordMustangGT
Wat een prachtige Alfa-Romeo collectie
Ziet er zeer fraai uit, vooral de politiemodellen kunnen mij bekoren 

Schitterende collectie van een prachtig merk! Super 
Nog een vraag: heb je of weet je of er een 1/43 model bestaat van de 75 Turbo?

Ik kan niet anders zeggen dan dat je een prachtige Alfa-verzameling hebt opgebouwd! Met plezier bekeken, zeker de wat meer gedetailleerde foto's van de modellen an sich. Wat mij betreft laat je er nog veel meer in detail zien
.

Rock & Roll!!!
Ik weet dat er van de 75 Turbo in 1/43 een model is van het kitmerk Alezan,maar die is qua vormgeving vrij slecht.Zelf heb ik van de 75 Turbo geen model,wel Turbo varianten als de Turbo Evoluzione en de Turbo wagon.BenF1 schreef:Schitterende collectie van een prachtig merk! Super
Hier een aantal 75s uit mijn verzameling op een rijtje:

Van links naar rechts:75Twinspark Norev,75America Minichamps,75Turbo Evoluzione Progetto k,75Turbo Wagon Progetto k,75Turbo Evoluzione M4
- MarcoAzzurro
Hey Frank,
Mooi die groene Alfetta. Je ziet bijna niet meer dat het een Mebetoys geweest is. Zijn de toegevoegde onderdelen van Tron? lijkt er erg op namelijk.
Je Edil's blijven ook schitterend. Ik was al blij met 1, jij hebt gewoon een heel rijtje
De 75 Turbo is er volgens mij wel geweest van Meri Kits maar dit volgens mij vooral rally (Gr .A) auto's.
Mooi die groene Alfetta. Je ziet bijna niet meer dat het een Mebetoys geweest is. Zijn de toegevoegde onderdelen van Tron? lijkt er erg op namelijk.
Je Edil's blijven ook schitterend. Ik was al blij met 1, jij hebt gewoon een heel rijtje

De 75 Turbo is er volgens mij wel geweest van Meri Kits maar dit volgens mij vooral rally (Gr .A) auto's.