CARROS' Collectie (Nieuwe foto's, 40th Anniv. Murcièlago)
Leuke aanwinsten!
Tip: Houten gaat om 10.00 open, zorg ervoor dat je er dan bent. De nieuwste modellen en de koopjes vind je dan, later zijn ze vaak uitverkocht...
Overigens kwam ik afgelopen week in Utrecht de échte SLR tegen, voor het eerst in het wild. Zal wel komen omdat M-B NL daar vlakbij zit. Prachtige bak, vooral die luchtrem op de kofferbak is super.
Tip: Houten gaat om 10.00 open, zorg ervoor dat je er dan bent. De nieuwste modellen en de koopjes vind je dan, later zijn ze vaak uitverkocht...
Overigens kwam ik afgelopen week in Utrecht de échte SLR tegen, voor het eerst in het wild. Zal wel komen omdat M-B NL daar vlakbij zit. Prachtige bak, vooral die luchtrem op de kofferbak is super.
Omdat iedereen er naar vraagt dan maar de prijzen:
Ferrari F430 1:43 Red Line models : ?89,95
Mercedes SLR McLaren 1:43 Minichamps: ?21,00
De F430 is duur maar ik ben er echt weg van!!!
O ja en ik dacht nog toen ik bij een tafel stond de 911 GT3 in Lapisblau voor ?24 in 1:43 van Minichamps te kopen maar toen ik hem wou gaan kopen kon ik de tafel niet mer terugvinden, het was bij de rechterzaal helemaal aan het einde van de vierde rij weet ik nu weer dus als iemand hun site weet, please zeg het me, en het waren duitsers!!!
En ik weet dat de beurs om 10.00 uur open gaat maar ik moet op zaterdagochtend van ongeveer 10.00 tot 12.00 kranten lopen, en tegen de tijd dat ik gegeten heb en er ben is het al 14.00.
Ferrari F430 1:43 Red Line models : ?89,95
Mercedes SLR McLaren 1:43 Minichamps: ?21,00
De F430 is duur maar ik ben er echt weg van!!!

O ja en ik dacht nog toen ik bij een tafel stond de 911 GT3 in Lapisblau voor ?24 in 1:43 van Minichamps te kopen maar toen ik hem wou gaan kopen kon ik de tafel niet mer terugvinden, het was bij de rechterzaal helemaal aan het einde van de vierde rij weet ik nu weer dus als iemand hun site weet, please zeg het me, en het waren duitsers!!!
En ik weet dat de beurs om 10.00 uur open gaat maar ik moet op zaterdagochtend van ongeveer 10.00 tot 12.00 kranten lopen, en tegen de tijd dat ik gegeten heb en er ben is het al 14.00.

Hmmm ik zie net dat mijn topic ver op pagina twee stond dus UPDATE!!!
Een boel AUTOart's gekocht!!!
Mitsubishi Lancer EVO VIII
Ford Sierra RS Cosworth
Ford Mustang GT (2890/3000 PCS.)
Allemaal 1:18, en nee nog steeds niet zelf een digitale camera!!!
Ook nog twee Minichamps vitrines er bij voor de speciale modellen!!!
Ook nog bijna een Aluminium Spyker kistje gekocht bij de Spyker stand op de Rai maar je kan er niet pinnen en had geen tijd meer om nog een geldautomaat te zoeken, ze hebben daar ook mooie dingen hoor!!!
Een boel AUTOart's gekocht!!!
Mitsubishi Lancer EVO VIII

Ford Sierra RS Cosworth

Ford Mustang GT (2890/3000 PCS.)

Allemaal 1:18, en nee nog steeds niet zelf een digitale camera!!!

Ook nog twee Minichamps vitrines er bij voor de speciale modellen!!!

Ook nog bijna een Aluminium Spyker kistje gekocht bij de Spyker stand op de Rai maar je kan er niet pinnen en had geen tijd meer om nog een geldautomaat te zoeken, ze hebben daar ook mooie dingen hoor!!!

Laatst gewijzigd door CARROS op do 17 feb 2005 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.

BU schreef:Gave modellen! Maarre.... waarom geen BMWs?. Ben je ook nog van plan de 5touring te kopen?
Ja natuurlijk, en de 1-serie en de M5 en de nieuwe 3-serie.
Maar die wil ik allemaal in een zending doen dus wordt nog even wachten.
Mijn geduld raakt wel op dus grote kans dat ik binnenkort de 5-serie wel al in huis heb!!!