prive collectie van Martyn 1e update 2012 + kastoverzicht
Re: prive collectie van Martyn
er is weer een nieuwe aanwinst onderweg namelijk een : spark porsche 964 RS clubsport XXX of 300 PCS het nr welke we hebben weet ik nog niet 

vandaag is de porsche 964 RS clubsport aangekomen nr 035 of 300 PCS hierbij wat foto's

Nu nog een paar foto's samen met zijn straatbroertje de normale 964 RS en de gelimiteerde porsche 964 speedster

Nu nog een paar foto's samen met zijn straatbroertje de normale 964 RS en de gelimiteerde porsche 964 speedster

vandaag weer een nieuwe aanwinst binnen gekomen namelijk een : minichamps porsche 911 3.2 carrera coupe zwart

hier nog een keertje samen met zijn rode broertje die we al in de collectie hadden.

kijk en geniet

hier nog een keertje samen met zijn rode broertje die we al in de collectie hadden.

kijk en geniet

Re: prive collectie van Martyn nieuwe aanwinsten
nog meer aanwinsten nu zijn het twee alfa romeo 155 van HPI prachtige modellen en stoere racers kijk en geniet

en nu foto's van de zwarte testversie

en dan nu een paar foto's samen

en nu foto's van de zwarte testversie

en dan nu een paar foto's samen

Re: prive collectie van Martyn nieuwe aanwinsten fotoshoot R
hierbij de fotoshoot van 4 993 RSen en 1 964 RS enjoy

Gaaf hoor die dikka Alfa,s
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
er zijn weer nieuwe aanwinsten
een minichamps porsche turbo set en een HPI racing alfa 155 TS 1 OF 500 PCS vanavond plaats ik foto's

een minichamps porsche turbo set en een HPI racing alfa 155 TS 1 OF 500 PCS vanavond plaats ik foto's
We wachten in spanning.......... 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
hierbij de foto's van de turbo set

ben er heel blij mee
enjoy

ben er heel blij mee

enjoy

hierbij de foto's van de zeldzame 155 1 OF 500 PCS en de andere testversies die ik al had
kijk en geniet

enjoy
kijk en geniet

enjoy

Laatst gewijzigd door martyn op vr 05 aug 2011 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
De groep foto's van de RS modellen is nice..
Turbo modellen zie ik ook wel zitten in mijn collectie!
Grtz Kempo.
Turbo modellen zie ik ook wel zitten in mijn collectie!
Grtz Kempo.