succes verder met de ombouw

Ik ben ook aan dezelfde bezig en bij mij is het gelukt met een breekmesje.bobbob schreef:Dankje, ik kijk nog wel of ik misschien andere velgen onder de andere Supra zet![]()
Maar eerst moet ik die originele velgen er maar es af zien te krijgen![]()
In ieder geval bedankt voor de tips, ik ga is klooien ermee
Gewoon met een breekmesje achter de spaken en dan het hart er uit wippen, schroefje losmaken, klaar? (Ik moet wel 8 wielen doensubaru.nr1 schreef:Ik ben ook aan dezelfde bezig en bij mij is het gelukt met een breekmesje.bobbob schreef:Dankje, ik kijk nog wel of ik misschien andere velgen onder de andere Supra zet![]()
In ieder geval bedankt voor de tips, ik ga is klooien ermee
Ja, zo in het midden van de velg zit een soort van bout gevormd met daar rond een cirkel. dat middenste stuk moet eruit.bobbob schreef:Gewoon met een breekmesje achter de spaken en dan het hart er uit wippen, schroefje losmaken, klaar? (Ik moet wel 8 wielen doensubaru.nr1 schreef:Ik ben ook aan dezelfde bezig en bij mij is het gelukt met een breekmesje.bobbob schreef:Dankje, ik kijk nog wel of ik misschien andere velgen onder de andere Supra zet![]()
In ieder geval bedankt voor de tips, ik ga is klooien ermee)
Bedankt voor de foto!subaru.nr1 schreef:Ja, zo in het midden van de velg zit een soort van bout gevormd met daar rond een cirkel. dat middenste stuk moet eruit.
Hopelijk word het zo duidelijk.
Die onder de rode Supra zijn inderdaad van een Ferraribenzkepower schreef:Waarom koop je geen apart setje alu's ?
Je gebruikt "standaard" velgen van andere auto's , opzich niks mis mee
maar kom op (neem het me niet kwalijk) Ferrari velgen onder een Supra ?
Onder het motorblok zitten 2 schroefjes, als je die los draait pak je het helespulbobbob schreef:Ik heb de velgen eraf!!
Maar nu heb ik een volgend probleem: namelijk hoe ik de voor-remschijven ervanaf kan krijgen zonder dat ze kapot gaan![]()
Weet iemand dat?